Akcie Pinterestu vzrostly v pátek před otevřením trhů o více než 12 %, poté co silná prognóza tržeb za čtvrtletí uklidnila investory ohledně nejistoty v oblasti reklamních výdajů na platformě uprostřed globální ekonomické volatility.
Silné tržby za první čtvrtletí řadí Pinterest po bok firem jako Reddit a Meta (NASDAQ:META), které také zaznamenaly dobré výsledky v době, kdy rostoucí napětí v globálním obchodu zatemňuje vyhlídky mnoha společností závislých na marketingových rozpočtech.
Měnící se americká obchodní politika a eskalující geopolitické napětí vyvolaly obavy z růstu inflace a možné recese, což vedlo k širšímu omezení výdajů jak u spotřebitelů, tak firem.
Pinterest (NYSE:PINS) se ale díky zaměření na zlepšování nástrojů umělé inteligence pro tvorbu reklamních kampaní a rostoucí uživatelské základně generace Z stává atraktivní platformou pro inzerenty.
Globální měsíční počet aktivních uživatelů Pinterestu vzrostl v prvním čtvrtletí meziročně o 10 % na 570 milionů, čímž překonal očekávání analytiků podle údajů sestavených LSEG.
„Věříme, že strategické zaměření Pinterestu na vylepšování AI a mezinárodní expanzi přináší výsledky, zejména v oblasti nakupování a cílené reklamy,“ uvedl Angelo Zino, hlavní analytik CFRA Research.
Pinterest upozornil na snížení výdajů ze strany asijských e-commerce firem kvůli zrušení výjimky „de minimis“ na začátku roku, což vedlo k omezení reklamních rozpočtů u inzerentů jako Temu a Shein.
Analytici Barclays uvedli, že očekávají „zhoršení trendů v e-commerce reklamě“ později v tomto roce, pokud cla začnou výrazněji ovlivňovat spotřebitelské chování.
Akcie Pinterestu vzrostly v pátek před otevřením trhů o více než 12 %, poté co silná prognóza tržeb za čtvrtletí uklidnila investory ohledně nejistoty v oblasti reklamních výdajů na platformě uprostřed globální ekonomické volatility.
Silné tržby za první čtvrtletí řadí Pinterest po bok firem jako Reddit a Meta , které také zaznamenaly dobré výsledky v době, kdy rostoucí napětí v globálním obchodu zatemňuje vyhlídky mnoha společností závislých na marketingových rozpočtech.
Měnící se americká obchodní politika a eskalující geopolitické napětí vyvolaly obavy z růstu inflace a možné recese, což vedlo k širšímu omezení výdajů jak u spotřebitelů, tak firem.
Pinterest se ale díky zaměření na zlepšování nástrojů umělé inteligence pro tvorbu reklamních kampaní a rostoucí uživatelské základně generace Z stává atraktivní platformou pro inzerenty.
Globální měsíční počet aktivních uživatelů Pinterestu vzrostl v prvním čtvrtletí meziročně o 10 % na 570 milionů, čímž překonal očekávání analytiků podle údajů sestavených LSEG.
„Věříme, že strategické zaměření Pinterestu na vylepšování AI a mezinárodní expanzi přináší výsledky, zejména v oblasti nakupování a cílené reklamy,“ uvedl Angelo Zino, hlavní analytik CFRA Research.
Pinterest upozornil na snížení výdajů ze strany asijských e-commerce firem kvůli zrušení výjimky „de minimis“ na začátku roku, což vedlo k omezení reklamních rozpočtů u inzerentů jako Temu a Shein.
Analytici Barclays uvedli, že očekávají „zhoršení trendů v e-commerce reklamě“ později v tomto roce, pokud cla začnou výrazněji ovlivňovat spotřebitelské chování.