Startupová společnost GDI zabývající se výrobou materiálů pro baterie v úterý oznámila, že získala dalších 11,5 milionu dolarů v rámci série A financování na rozšíření výroby křemíkových anod pro baterie do elektromobilů ve Spojených státech a Evropě.
Společnost se sídlem v Rochesteru ve státě New York uvedla, že další financování vedly společnosti Helios Climate Ventures, Impact NY a InnoEnergy a že celková částka získaná v rámci série A přesáhla 20 milionů dolarů.
GDI tvrdí, že její anody poskytují o 30 % vyšší energetickou hustotu než konvenční grafitové anody a doba nabíjení elektromobilů je méně než 15 minut.
Generální ředitel Rob Anstey uvedl, že financování pomůže společnosti v příštích 24 měsících rozšířit výrobu v pilotním závodě v Nizozemsku, aby mohla začít dodávat anody výrobcům baterií.
Anstey uvedl, že GDI již podepsala smlouvu o společném vývoji s výrobcem elektromobilových článků, což by mělo znamenat, že její anody se do 24 až 30 měsíců objeví v bateriích dronů a lékařských přístrojů a do roku 2030 v elektromobilech na silnicích.
Odmítl však sdělit, s kterým výrobcem článků GDI smlouvu podepsala.
„Obvykle trvá asi pět let, než se dostanete do programu elektromobilů s automobilkou,“ řekl Antsey. “Věříme, že se můžeme dostat do nové generace elektromobilů a do roku 2030 získat designový úspěch.“
Chcete využít této příležitosti?Společnost je jednou z řady startupů, které vyvíjejí křemíkové anody, včetně Nexeon, Group14 Technologies a Sila Nanotechnologies, které všechny slibují lepší výkon než grafit.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky