Společnost HF Foods Group Inc (NASDAQ:HFFG), přední poskytovatel mezinárodních potravinářských služeb pro asijské restaurace a další podniky v USA, uvedla na trh novou e-commerce platformu. Tato inovace ve specializovaném sektoru potravinových služeb cílí přímo na zaměstnance restaurací a doplňuje stávající dodávky pro restaurace.
Společnost rovněž představila nové logo a slogan, které budou v nadcházejících týdnech zavedeny na webových stránkách a dalších aplikacích. Nová platforma bude postupně zpřístupněna vybraným zákazníkům a umožní zaměstnancům a majitelům restaurací přímo objednávat kvalitní produkty HF Foods, využívající stávající doručovací infrastrukturu.
Platforma staví na globální síti dodavatelů a silné distribuční infrastruktuře, čímž zákazníkům nabízí nákladově efektivní a přidanou hodnotu v rámci bezproblémového digitálního zážitku. Nové logo má zeleno-zlatý design, který odráží inovační směřování a důraz na kvalitu. Symbol nekonečna v logu zdůrazňuje zaměření na technologie a logistiku – klíčové přednosti společnosti.
Nový slogan „Specialty Food is Our Specialty“ signalizuje plány na rozšíření do dalších segmentů mezinárodního restauračního trhu. Platforma bude nejprve spuštěna v Severní Karolíně, na Floridě a v Utahu, kde bude dostupná tisícům stávajících zákazníků. Využívá stejné logistické kapacity jako dosavadní systém, což umožňuje rozšíření bez navýšení nákladů.
Společnost HF Foods Group Inc , přední poskytovatel mezinárodních potravinářských služeb pro asijské restaurace a další podniky v USA, uvedla na trh novou e-commerce platformu. Tato inovace ve specializovaném sektoru potravinových služeb cílí přímo na zaměstnance restaurací a doplňuje stávající dodávky pro restaurace.
Společnost rovněž představila nové logo a slogan, které budou v nadcházejících týdnech zavedeny na webových stránkách a dalších aplikacích. Nová platforma bude postupně zpřístupněna vybraným zákazníkům a umožní zaměstnancům a majitelům restaurací přímo objednávat kvalitní produkty HF Foods, využívající stávající doručovací infrastrukturu.
Platforma staví na globální síti dodavatelů a silné distribuční infrastruktuře, čímž zákazníkům nabízí nákladově efektivní a přidanou hodnotu v rámci bezproblémového digitálního zážitku. Nové logo má zeleno-zlatý design, který odráží inovační směřování a důraz na kvalitu. Symbol nekonečna v logu zdůrazňuje zaměření na technologie a logistiku – klíčové přednosti společnosti.
Nový slogan „Specialty Food is Our Specialty“ signalizuje plány na rozšíření do dalších segmentů mezinárodního restauračního trhu. Platforma bude nejprve spuštěna v Severní Karolíně, na Floridě a v Utahu, kde bude dostupná tisícům stávajících zákazníků. Využívá stejné logistické kapacity jako dosavadní systém, což umožňuje rozšíření bez navýšení nákladů.