Společnost Outbrain Inc. (NASDAQ:OB) v pátek oznámila smíšené výsledky za první čtvrtletí – tržby zaostaly za očekáváním, ale upravený zisk překonal odhady.
Společnost, která nedávno koupila Teads a nyní operuje pod touto značkou, zaznamenala v premarketu růst akcií o 0,57 % po zveřejnění výsledků.
Digitální reklamní společnost vykázala upravený zisk na akcii ve výši -0,20 USD, čímž překonala očekávání analytiků, kteří předpokládali -0,14 USD. Tržby činily 286,4 milionu USD, což zaostalo za konsensem 298,95 milionu USD.
Tržby společnosti meziročně vzrostly o 32 %, zejména díky akvizici Teads. Klíčový ukazatel, zisk mimo náklady na provoz reklam (Ex-TAC), se téměř zdvojnásobil na 103,1 milionu USD oproti 52,2 milionu USD ve stejném období loni.
„Po spojení s Teads jsme dobře odstartovali,“ uvedl generální ředitel Teads David Kostman. „V prvním čtvrtletí jsme překonali střední pásmo našich odhadů, dokončili akvizici, vydali pětileté zajištěné dluhopisy a dosáhli významných milníků v integraci a synergii.“
Na druhé čtvrtletí Outbrain očekává upravený EBITDA mezi 26 a 34 miliony USD. Potvrdil také celoroční výhled na upravený EBITDA alespoň 180 milionů USD.

Společnost Outbrain Inc. v pátek oznámila smíšené výsledky za první čtvrtletí – tržby zaostaly za očekáváním, ale upravený zisk překonal odhady.
Společnost, která nedávno koupila Teads a nyní operuje pod touto značkou, zaznamenala v premarketu růst akcií o 0,57 % po zveřejnění výsledků.
Digitální reklamní společnost vykázala upravený zisk na akcii ve výši -0,20 USD, čímž překonala očekávání analytiků, kteří předpokládali -0,14 USD. Tržby činily 286,4 milionu USD, což zaostalo za konsensem 298,95 milionu USD.
Tržby společnosti meziročně vzrostly o 32 %, zejména díky akvizici Teads. Klíčový ukazatel, zisk mimo náklady na provoz reklam , se téměř zdvojnásobil na 103,1 milionu USD oproti 52,2 milionu USD ve stejném období loni.
„Po spojení s Teads jsme dobře odstartovali,“ uvedl generální ředitel Teads David Kostman. „V prvním čtvrtletí jsme překonali střední pásmo našich odhadů, dokončili akvizici, vydali pětileté zajištěné dluhopisy a dosáhli významných milníků v integraci a synergii.“
Na druhé čtvrtletí Outbrain očekává upravený EBITDA mezi 26 a 34 miliony USD. Potvrdil také celoroční výhled na upravený EBITDA alespoň 180 milionů USD.