(Reuters) – Téměř týdenní stávka přibližně 3 000 pracovníků americké společnosti Pratt & Whitney za zachování výroby leteckých motorů v Connecticutu je nejnovějším zdrojem nejistoty v dodavatelském řetězci leteckého průmyslu, který již nyní čelí potížím s uspokojením globální poptávky po nových dopravních letadlech.
Jeff Santini, hlavní vyjednavač zaměstnanců, v pátek agentuře Reuters sdělil, že zastavení práce závisí především na získání závazku, že určitá výroba pro stíhací letouny F-35 společnosti Lockheed Martin (NYSE:LMT) zůstane v tomto americkém státě.
„Zaměstnanost je v tuto chvíli na prvním místě,“ řekl Santini agentuře Reuters poté, co se připojil k federálním zákonodárcům z Connecticutu a zaměstnancům na stávkové hlídce.
V neděli členové Mezinárodní asociace strojníků a leteckých pracovníků (IAM) odmítli poslední nabídku společnosti.
– Téměř týdenní stávka přibližně 3 000 pracovníků americké společnosti Pratt & Whitney za zachování výroby leteckých motorů v Connecticutu je nejnovějším zdrojem nejistoty v dodavatelském řetězci leteckého průmyslu, který již nyní čelí potížím s uspokojením globální poptávky po nových dopravních letadlech.
Jeff Santini, hlavní vyjednavač zaměstnanců, v pátek agentuře Reuters sdělil, že zastavení práce závisí především na získání závazku, že určitá výroba pro stíhací letouny F-35 společnosti Lockheed Martin zůstane v tomto americkém státě.
„Zaměstnanost je v tuto chvíli na prvním místě,“ řekl Santini agentuře Reuters poté, co se připojil k federálním zákonodárcům z Connecticutu a zaměstnancům na stávkové hlídce.
V neděli členové Mezinárodní asociace strojníků a leteckých pracovníků odmítli poslední nabídku společnosti.