Jak se Amazon brání proti clům na svůj nadcházející Prime Day? Luxusním zbožím.
Cla prezidenta Donalda Trumpa přiměla některé prodejce Amazonu (NASDAQ:AMZN), kteří odebírají produkty z Číny a dalších zemí s vysokými cly, aby se vzdali účasti na Prime Day, jedné z největších prodejních akcí roku, a chránili tak své marže.
Amazon Prime Day je nyní čtyřdenní nákupní akce exkluzivně pro členy Amazon Prime, která se letos koná od 8. do 11. července.
Seattleská e-commerce společnost doufá, že nedávný růst prodeje kosmetiky s vysokou marží v kategorii Amazon Premium Beauty zmírní dopad cel na tržby Prime Day a spotřebitelskou důvěru.
„Kosmetika se v posledních letech stala pro spotřebitele spíše nezbytnou položkou,“ a to i v těžkých finančních dobách, uvedla Anna Mayo, viceprezidentka divize Beauty Vertical společnosti NielsenIQ.
Amazon Premium Beauty byl zpočátku odmítán luxusními kosmetickými značkami, které se obávaly, že platforma poškodí jejich image, když byla spuštěna v roce 2013. Tyto obavy jsou však již minulostí. Nyní tento online prodejce propaguje produkty předních značek v oblasti kosmetiky a péče o vlasy, včetně Clinique od Estee Lauder (NYSE:EL), Olaplex a Urban Decay od L’Oreal.
Podle společnosti Adobe (NASDAQ:ADBE) Analytics utratili američtí zákazníci během loňské akce Prime Day 14,2 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 11 %.
Špičkové kosmetické značky si mohou dovolit vysoké ceny a na Prime Day často nenabízejí výrazné slevy ve srovnání s elektronikou, oblečením a domácími potřebami.
Jak se Amazon brání proti clům na svůj nadcházející Prime Day? Luxusním zbožím.
Cla prezidenta Donalda Trumpa přiměla některé prodejce Amazonu , kteří odebírají produkty z Číny a dalších zemí s vysokými cly, aby se vzdali účasti na Prime Day, jedné z největších prodejních akcí roku, a chránili tak své marže.
Amazon Prime Day je nyní čtyřdenní nákupní akce exkluzivně pro členy Amazon Prime, která se letos koná od 8. do 11. července.
Seattleská e-commerce společnost doufá, že nedávný růst prodeje kosmetiky s vysokou marží v kategorii Amazon Premium Beauty zmírní dopad cel na tržby Prime Day a spotřebitelskou důvěru.
„Kosmetika se v posledních letech stala pro spotřebitele spíše nezbytnou položkou,“ a to i v těžkých finančních dobách, uvedla Anna Mayo, viceprezidentka divize Beauty Vertical společnosti NielsenIQ.
Amazon Premium Beauty byl zpočátku odmítán luxusními kosmetickými značkami, které se obávaly, že platforma poškodí jejich image, když byla spuštěna v roce 2013. Tyto obavy jsou však již minulostí. Nyní tento online prodejce propaguje produkty předních značek v oblasti kosmetiky a péče o vlasy, včetně Clinique od Estee Lauder , Olaplex a Urban Decay od L’Oreal.
Podle společnosti Adobe Analytics utratili američtí zákazníci během loňské akce Prime Day 14,2 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 11 %.
Špičkové kosmetické značky si mohou dovolit vysoké ceny a na Prime Day často nenabízejí výrazné slevy ve srovnání s elektronikou, oblečením a domácími potřebami.