Podle analytiků Morgan Stanley má Rivian dobré předpoklady stát se klíčovým hráčem v závodě o autonomní řízení s využitím umělé inteligence.
Ve čtvrteční zprávě banka uvedla, že komplexní technologickou platformu společnosti považuje za potenciální strategický aktivum pro tradiční výrobce automobilů.
„Domníváme se, že Rivian (NASDAQ:RIVN) má dobrou pozici pro škálování plně integrovaného hardwarového a softwarového stacku potřebného k využití příležitostí v oblasti robotiky s umělou inteligencí,“ napsala Morgan Stanley a jako klíčovou událost, kterou je třeba sledovat, označila nadcházející AI and Autonomy Day společnosti.
Analytici poukazují na to, že generální ředitel RJ Scaringe zdůraznil, že platforma druhé generace Rivian (AV 2.0) zabudovaná do vozidla R2 představuje významný pokrok oproti R1.
„R2 je na dobré cestě k lepší ekonomice jednotek hned od začátku,“ uvedl Morgan Stanley a zdůraznil „větší vyjednávací sílu s dodavateli“ a snížené náklady na materiál.
Rivian se údajně zaměřuje na „sběr dat“ prostřednictvím sady, která zahrnuje 55megapixelové kamery a pět radarů, a provádí „offline školení, které pomáhá kompenzovat malou, ale rostoucí flotilu“.
Společnost se odlišuje také svou výpočetní strategií, kdy se rozhodla „pronajímat GPU, což jí poskytuje větší flexibilitu při kolísání cen čipů“.
Podle analytiků Morgan Stanley má Rivian dobré předpoklady stát se klíčovým hráčem v závodě o autonomní řízení s využitím umělé inteligence.
Ve čtvrteční zprávě banka uvedla, že komplexní technologickou platformu společnosti považuje za potenciální strategický aktivum pro tradiční výrobce automobilů.
„Domníváme se, že Rivian má dobrou pozici pro škálování plně integrovaného hardwarového a softwarového stacku potřebného k využití příležitostí v oblasti robotiky s umělou inteligencí,“ napsala Morgan Stanley a jako klíčovou událost, kterou je třeba sledovat, označila nadcházející AI and Autonomy Day společnosti.
Analytici poukazují na to, že generální ředitel RJ Scaringe zdůraznil, že platforma druhé generace Rivian zabudovaná do vozidla R2 představuje významný pokrok oproti R1.
„R2 je na dobré cestě k lepší ekonomice jednotek hned od začátku,“ uvedl Morgan Stanley a zdůraznil „větší vyjednávací sílu s dodavateli“ a snížené náklady na materiál.
Rivian se údajně zaměřuje na „sběr dat“ prostřednictvím sady, která zahrnuje 55megapixelové kamery a pět radarů, a provádí „offline školení, které pomáhá kompenzovat malou, ale rostoucí flotilu“.
Společnost se odlišuje také svou výpočetní strategií, kdy se rozhodla „pronajímat GPU, což jí poskytuje větší flexibilitu při kolísání cen čipů“.