Společnost Lululemon Athletica ve čtvrtek snížila očekávání ročního zisku a prognózu tržeb za druhé čtvrtletí pod odhady, protože poptávka spotřebitelů oslabila v důsledku zvýšené konkurence a postupného zpomalení ekonomiky vyvolaného nejistotou ohledně obchodní politiky Trumpovy administrativy.
Akcie výrobce sportovního oblečení klesly v poobchodním obchodování o 21 %.
Ačkoli společnost Lululemon (NASDAQ:LULU) sází na nové produkty, které by měly poptávku oživit, stále se potýká s poklesem tržeb, zatímco konkurence, včetně společností Alo Yoga a Vuori, získává na síle.
To přichází v době, kdy chaotické zavedení cel americkým prezidentem Donaldem Trumpem na všechny globální obchodní partnery vyvolalo obavy, že ekonomika směřuje k mírnému růstu a stagflaci, což nutí zákazníky upřednostňovat nezbytné nákupy a ne utrácet.
„Zaznamenali jsme nižší návštěvnost obchodů v Americe, což částečně odráží ekonomickou nejistotu, inflační tlaky, nižší důvěru spotřebitelů a změny v diskrečních výdajích,“ uvedla společnost Lululemon.
V březnu společnost Lululemon snížila své roční cíle, které zahrnovaly 20 bazických bodů z cel.

Společnost Lululemon Athletica ve čtvrtek snížila očekávání ročního zisku a prognózu tržeb za druhé čtvrtletí pod odhady, protože poptávka spotřebitelů oslabila v důsledku zvýšené konkurence a postupného zpomalení ekonomiky vyvolaného nejistotou ohledně obchodní politiky Trumpovy administrativy.
Akcie výrobce sportovního oblečení klesly v poobchodním obchodování o 21 %.
Ačkoli společnost Lululemon sází na nové produkty, které by měly poptávku oživit, stále se potýká s poklesem tržeb, zatímco konkurence, včetně společností Alo Yoga a Vuori, získává na síle.
To přichází v době, kdy chaotické zavedení cel americkým prezidentem Donaldem Trumpem na všechny globální obchodní partnery vyvolalo obavy, že ekonomika směřuje k mírnému růstu a stagflaci, což nutí zákazníky upřednostňovat nezbytné nákupy a ne utrácet.
„Zaznamenali jsme nižší návštěvnost obchodů v Americe, což částečně odráží ekonomickou nejistotu, inflační tlaky, nižší důvěru spotřebitelů a změny v diskrečních výdajích,“ uvedla společnost Lululemon.
V březnu společnost Lululemon snížila své roční cíle, které zahrnovaly 20 bazických bodů z cel.