Akcie společnosti Puma v pátek klesly o 16 % poté, co německá značka sportovního oblečení oznámila, že v důsledku poklesu tržeb a amerických cel očekává celoroční ztrátu.
Puma (OTC:PMMAF) se potýká s problémy s přilákáním zákazníků, protože znovu uvedené retro tenisky, jako například Speedcat, se neprodávají tak dobře, jak se očekávalo, a generální ředitel Arthur Hoeld, který je ve funkci od 1. července, uvedl, že společnost potřebuje „změnit kurz“.
„Letos, v roce 2025, dojde k resetování společnosti Puma a rok 2026 bude pro nás přechodným rokem,“ uvedl Hoeld, bývalý šéf prodeje společnosti Adidas (OTC:ADDYY), který byl v dubnu jmenován představenstvem společnosti Puma, aby obrátil její výkonnost.
„Jako společnost se musíme tvrdě podívat na sebe sama,“ řekl na telekonferenci s novináři. „Máme obrovský potenciál se značkou, která ještě nebyla plně využita, ale která také vyžaduje reset a nový směr.“
Hoeld uvedl, že plánuje přezkoumat růstový plán společnosti Puma a posílit kvalitu velkoobchodní distribuce a že do konce října představí širší plán své strategie pro společnost Puma.
„Puma čelí existenční krizi identity, pokud jde o její relevanci v konkurenčním odvětví sportovních potřeb, a to v době, kdy se největší hráč Nike (NYSE:NKE) chystá na comeback v podzimní/zimní sezóně 2025,“ uvedl analytik RBC Piral Dadhania.

Akcie společnosti Puma v pátek klesly o 16 % poté, co německá značka sportovního oblečení oznámila, že v důsledku poklesu tržeb a amerických cel očekává celoroční ztrátu.
Puma se potýká s problémy s přilákáním zákazníků, protože znovu uvedené retro tenisky, jako například Speedcat, se neprodávají tak dobře, jak se očekávalo, a generální ředitel Arthur Hoeld, který je ve funkci od 1. července, uvedl, že společnost potřebuje „změnit kurz“.
„Letos, v roce 2025, dojde k resetování společnosti Puma a rok 2026 bude pro nás přechodným rokem,“ uvedl Hoeld, bývalý šéf prodeje společnosti Adidas , který byl v dubnu jmenován představenstvem společnosti Puma, aby obrátil její výkonnost.
„Jako společnost se musíme tvrdě podívat na sebe sama,“ řekl na telekonferenci s novináři. „Máme obrovský potenciál se značkou, která ještě nebyla plně využita, ale která také vyžaduje reset a nový směr.“
Hoeld uvedl, že plánuje přezkoumat růstový plán společnosti Puma a posílit kvalitu velkoobchodní distribuce a že do konce října představí širší plán své strategie pro společnost Puma.
„Puma čelí existenční krizi identity, pokud jde o její relevanci v konkurenčním odvětví sportovních potřeb, a to v době, kdy se největší hráč Nike chystá na comeback v podzimní/zimní sezóně 2025,“ uvedl analytik RBC Piral Dadhania.