Alphabet, který čelí bezprecedentním hrozbám ze strany konkurence v oblasti umělé inteligence, se bude tento týden snažit ujistit investory, že vlastní investice do této technologie pomáhají společnosti prohloubit příkop kolem jejích vyhledávacích a reklamních služeb.
Konkurenti mateřské společnosti Google, včetně startupů v oblasti umělé inteligence, jako jsou OpenAI a Perplexity, přilákali na své platformy desítky milionů uživatelů.
Snaží se prolomit dominanci Google Chrome pomocí vlastních prohlížečů, a to i přesto, že americký soud zvažuje rozdělení technologické společnosti s nápravnými opatřeními, která mohou zahrnovat nucený prodej Chrome.
Aby si Alphabet (NASDAQ:GOOGL) udržel svou pozici, zavedl nástroje jako AI Overviews, které zobrazují souhrny generované umělou inteligencí nad tradičními odkazy, které přilákaly 1,5 miliardy uživatelů měsíčně, a zpřístupnil více modelů Gemini podnikovým uživatelům. Integrace AI do vyhledávání Google je klíčová pro jeho atraktivitu z hlediska reklamy, protože inzerentům nabízí možnost realizovat efektivnější kampaně a dosáhnout vyšší návratnosti investic.
V březnu Google přidal do svého vyhledávání nový režim určený výhradně pro AI. Společnost Alphabet, která ve středu zveřejní výsledky za druhé čtvrtletí, také provedla převrat, když si zajistila konkurenční společnost OpenAI jako zákazníka pro své cloudové služby.
„Výhody AI v oblasti cílení a zvyšující se množství reklam v AI přehledech by mohly zvýšit výkonnost reklam nad úroveň tradičního vyhledávání,“ uvedli analytici BofA Global Research.
Wall Street očekává návratnost investic do AI ze strany velkých technologických společností, které by letos měly dosáhnout celkové výše 320 miliard dolarů.
Alphabet, který čelí bezprecedentním hrozbám ze strany konkurence v oblasti umělé inteligence, se bude tento týden snažit ujistit investory, že vlastní investice do této technologie pomáhají společnosti prohloubit příkop kolem jejích vyhledávacích a reklamních služeb.
Konkurenti mateřské společnosti Google, včetně startupů v oblasti umělé inteligence, jako jsou OpenAI a Perplexity, přilákali na své platformy desítky milionů uživatelů.
Snaží se prolomit dominanci Google Chrome pomocí vlastních prohlížečů, a to i přesto, že americký soud zvažuje rozdělení technologické společnosti s nápravnými opatřeními, která mohou zahrnovat nucený prodej Chrome.
Aby si Alphabet udržel svou pozici, zavedl nástroje jako AI Overviews, které zobrazují souhrny generované umělou inteligencí nad tradičními odkazy, které přilákaly 1,5 miliardy uživatelů měsíčně, a zpřístupnil více modelů Gemini podnikovým uživatelům. Integrace AI do vyhledávání Google je klíčová pro jeho atraktivitu z hlediska reklamy, protože inzerentům nabízí možnost realizovat efektivnější kampaně a dosáhnout vyšší návratnosti investic.
V březnu Google přidal do svého vyhledávání nový režim určený výhradně pro AI. Společnost Alphabet, která ve středu zveřejní výsledky za druhé čtvrtletí, také provedla převrat, když si zajistila konkurenční společnost OpenAI jako zákazníka pro své cloudové služby.
„Výhody AI v oblasti cílení a zvyšující se množství reklam v AI přehledech by mohly zvýšit výkonnost reklam nad úroveň tradičního vyhledávání,“ uvedli analytici BofA Global Research.
Wall Street očekává návratnost investic do AI ze strany velkých technologických společností, které by letos měly dosáhnout celkové výše 320 miliard dolarů.