Chipotle Mexican Grill ve středu podruhé v tomto roce snížil svůj roční cíl růstu tržeb, protože ekonomická nejistota vede Američany s omezenými finančními prostředky k tomu, že méně chodí do restaurací, což po uzavření burzovního obchodování způsobilo pokles akcií řetězce burrito o 9,5 %.
Společnost také oznámila větší než očekávaný pokles srovnatelných tržeb za druhé čtvrtletí.
Výrazný nárůst cen jídel v restauracích již několik čtvrtletí tlačí na stravování mimo domov ve Spojených státech, což nutí spotřebitele vařit doma, aby ušetřili.
Společnosti také zvažují dopady celní politiky prezidenta Donalda Trumpa, která by mohla vést k vyšším nákladům na dodavatelský řetězec.
Zatímco Chipotle (NYSE:CMG) se zaměřila na rozšiřování počtu restaurací v očekávání, že její cenově dostupná a oblíbená tex-mex kuchyně dokáže odolat obecné slabosti stravování mimo domov, počet návštěv na jednu restauraci ve druhém čtvrtletí poklesl o 6 %, zatímco širší segment fast casual zůstal podle údajů Placer.ai beze změny.
Chipotle nyní očekává, že roční srovnatelné tržby restaurací budou meziročně přibližně stejné, zatímco předchozí cíl růstu byl v nízkém jednociferném rozmezí.
Za čtvrtletí končící 30. červnem společnost oznámila pokles srovnatelných tržeb o 4 %, zatímco analytici podle údajů LSEG odhadovali pokles o 2,86 %.
Chipotle nyní očekává, že roční srovnatelné tržby restaurací budou meziročně přibližně stejné, zatímco předchozí cíl růstu byl v nízkém jednociferném rozmezí.
Za čtvrtletí končící 30. červnem společnost vykázala pokles srovnatelných tržeb o 4 %, zatímco analytici podle údajů LSEG odhadovali pokles o 2,86 %.
Chipotle Mexican Grill ve středu podruhé v tomto roce snížil svůj roční cíl růstu tržeb, protože ekonomická nejistota vede Američany s omezenými finančními prostředky k tomu, že méně chodí do restaurací, což po uzavření burzovního obchodování způsobilo pokles akcií řetězce burrito o 9,5 %.
Společnost také oznámila větší než očekávaný pokles srovnatelných tržeb za druhé čtvrtletí.
Výrazný nárůst cen jídel v restauracích již několik čtvrtletí tlačí na stravování mimo domov ve Spojených státech, což nutí spotřebitele vařit doma, aby ušetřili.
Společnosti také zvažují dopady celní politiky prezidenta Donalda Trumpa, která by mohla vést k vyšším nákladům na dodavatelský řetězec.
Zatímco Chipotle se zaměřila na rozšiřování počtu restaurací v očekávání, že její cenově dostupná a oblíbená tex-mex kuchyně dokáže odolat obecné slabosti stravování mimo domov, počet návštěv na jednu restauraci ve druhém čtvrtletí poklesl o 6 %, zatímco širší segment fast casual zůstal podle údajů Placer.ai beze změny.
Chipotle nyní očekává, že roční srovnatelné tržby restaurací budou meziročně přibližně stejné, zatímco předchozí cíl růstu byl v nízkém jednociferném rozmezí.
Za čtvrtletí končící 30. červnem společnost oznámila pokles srovnatelných tržeb o 4 %, zatímco analytici podle údajů LSEG odhadovali pokles o 2,86 %.
Chipotle nyní očekává, že roční srovnatelné tržby restaurací budou meziročně přibližně stejné, zatímco předchozí cíl růstu byl v nízkém jednociferném rozmezí.
Za čtvrtletí končící 30. červnem společnost vykázala pokles srovnatelných tržeb o 4 %, zatímco analytici podle údajů LSEG odhadovali pokles o 2,86 %.