(Reuters) – Francouzská reklamní agentura Publicis ve čtvrtek zvýšila svou prognózu organického růstu za celý rok po lepších než očekávaných výsledcích za druhé čtvrtletí, přičemž generální ředitel Arthur Sadoun odmítl obavy ohledně systému tvorby reklam založeného na umělé inteligenci společnosti Meta (NASDAQ:META).
„Když Meta přijde a tvrdí, že dokáže všechno sama, myslím si, že zcela podceňuje inteligenci našich zákazníků, kteří se navíc nenechají oklamat,“ uvedl během konferenčního hovoru o výsledcích.
Sadoun zdůraznil neochotu klientů svěřit svá data jedné platformě.
„Žádný z našich zákazníků nechce nechat svá data ve světě ‚uzavřených zahrad‘. Žádný z našich zákazníků nechce spolupracovat s jednou platformou,“ řekl a dodal, že zákazníci chtějí měřit dopad svých výdajů, „což samozřejmě nemohou nabídnout ti, kteří to dělají ve svých vlastních zdech“.
– Francouzská reklamní agentura Publicis ve čtvrtek zvýšila svou prognózu organického růstu za celý rok po lepších než očekávaných výsledcích za druhé čtvrtletí, přičemž generální ředitel Arthur Sadoun odmítl obavy ohledně systému tvorby reklam založeného na umělé inteligenci společnosti Meta .
„Když Meta přijde a tvrdí, že dokáže všechno sama, myslím si, že zcela podceňuje inteligenci našich zákazníků, kteří se navíc nenechají oklamat,“ uvedl během konferenčního hovoru o výsledcích.
Sadoun zdůraznil neochotu klientů svěřit svá data jedné platformě.
„Žádný z našich zákazníků nechce nechat svá data ve světě ‚uzavřených zahrad‘. Žádný z našich zákazníků nechce spolupracovat s jednou platformou,“ řekl a dodal, že zákazníci chtějí měřit dopad svých výdajů, „což samozřejmě nemohou nabídnout ti, kteří to dělají ve svých vlastních zdech“.