Společnost Kraft Heinz ve středu oznámila lepší než očekávané tržby a zisk za druhé čtvrtletí, k čemuž přispěla stabilní poptávka po základních potravinách a koření v USA, kde se spotřebitelé snažili šetřit rodinný rozpočet.
Kombinace přetrvávající inflace a zvýšené ekonomické nejistoty donutila lidi vařit doma levnější jídla namísto stravování v restauracích, což pomohlo poptávce po některých produktech společnosti Kraft Heinz
Společnost také zopakovala, že zvažuje strategické transakce u některých značek. Podle médií z počátku tohoto měsíce zvažuje odštěpení potravinářské divize.
Zatímco čtvrtletní objemy Kraft Heinz poklesly o 2,7 procentního bodu kvůli určité slabosti v kategoriích jako káva, uzeniny a hotová jídla, pokles byl nižší než v předchozím čtvrtletí, kdy činil 5,6 procentního bodu.
V Severní Americe, která je z hlediska tržeb největším trhem společnosti, objemy poklesly o 3,4 procentního bodu, poté co v prvním čtvrtletí poklesly o 7,1 procentního bodu.
Ceny vzrostly v tomto čtvrtletí o 0,7 procentního bodu, protože výrobce želé se snažil kompenzovat vyšší náklady na suroviny, jako je káva a maso.
Výrobce smetanového sýra Philadelphia Cream Cheese pracoval na zavedení zdravějších variant v některých kategoriích, jako jsou dezerty, aby uspokojil poptávku spotřebitelů po zdravějších jídlech, a oznámil, že ze svého portfolia odstraní potravinářská barviva.
Jeho akcie vzrostly v předobchodním obchodování o přibližně 1 % poté, co společnost potvrdila své roční cíle v oblasti tržeb a zisku. Akcie společnosti Kraft Heinz letos dosud poklesly o přibližně 7 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky