Výrobce hraček Mattel (NASDAQ:MAT) ve středu oznámil větší pokles tržeb za druhé čtvrtletí, než se očekávalo, protože slabé prodeje panenek Barbie v Severní Americe a opatrné plánování zásob ze strany maloobchodníků v důsledku globální obchodní nejistoty negativně ovlivnily poptávku.
Společnost však obnovila svůj celoroční odhad tržeb a zisku, který v květnu pozastavila, když měnící se obchodní politika amerického prezidenta Donalda Trumpa narušila globální dodavatelské řetězce a vyvolala nejistotu ohledně vývoje spotřebitelských výdajů.
Mattel, majitel značek jako Hot Wheels, Fisher-Price a Uno, nyní očekává nárůst čistého obratu v roce 2025 o 1 % až 3 %, oproti únorovému cíli 2 % až 3 %. Předpokládá upravený zisk na akcii mezi 1,54 a 1,66 USD, což je pod předchozím odhadem 1,66 až 1,72 USD na akcii.
Dříve téhož dne zvýšil svůj roční výhled tržeb konkurent Hasbro (NASDAQ:HAS), který sází na sílu svých digitálních her a úsporná opatření, aby překonal dopady rostoucí ekonomické nejistoty a nejistoty ohledně cel.
Akcie společnosti po uzavření burzy klesly o 3,6 %.
Finanční ředitel Mattelu Paul Ruh uvedl, že na jeho podnikání v USA měly vliv změny v objednávkových vzorcích maloobchodníků, což naznačuje, že maloobchodníci jako Walmart (NYSE:WMT), Target a Amazon.com (NASDAQ:AMZN) omezovali navyšování zásob před klíčovou vánoční sezónou, aby minimalizovali dopad vyšších celních sazeb.
Celosvětové tržby za panenky klesly o 19 %, zatímco kategorie výrobků pro kojence, batolata a předškoláky, která zahrnuje značky Fisher-Price, Baby Gear & Power Wheels, zaznamenala pokles o 25 %.
Výrobce hraček Mattel ve středu oznámil větší pokles tržeb za druhé čtvrtletí, než se očekávalo, protože slabé prodeje panenek Barbie v Severní Americe a opatrné plánování zásob ze strany maloobchodníků v důsledku globální obchodní nejistoty negativně ovlivnily poptávku.
Společnost však obnovila svůj celoroční odhad tržeb a zisku, který v květnu pozastavila, když měnící se obchodní politika amerického prezidenta Donalda Trumpa narušila globální dodavatelské řetězce a vyvolala nejistotu ohledně vývoje spotřebitelských výdajů.
Mattel, majitel značek jako Hot Wheels, Fisher-Price a Uno, nyní očekává nárůst čistého obratu v roce 2025 o 1 % až 3 %, oproti únorovému cíli 2 % až 3 %. Předpokládá upravený zisk na akcii mezi 1,54 a 1,66 USD, což je pod předchozím odhadem 1,66 až 1,72 USD na akcii.
Dříve téhož dne zvýšil svůj roční výhled tržeb konkurent Hasbro , který sází na sílu svých digitálních her a úsporná opatření, aby překonal dopady rostoucí ekonomické nejistoty a nejistoty ohledně cel.
Akcie společnosti po uzavření burzy klesly o 3,6 %.
Finanční ředitel Mattelu Paul Ruh uvedl, že na jeho podnikání v USA měly vliv změny v objednávkových vzorcích maloobchodníků, což naznačuje, že maloobchodníci jako Walmart , Target a Amazon.com omezovali navyšování zásob před klíčovou vánoční sezónou, aby minimalizovali dopad vyšších celních sazeb.
Celosvětové tržby za panenky klesly o 19 %, zatímco kategorie výrobků pro kojence, batolata a předškoláky, která zahrnuje značky Fisher-Price, Baby Gear & Power Wheels, zaznamenala pokles o 25 %.