AT&T ve druhém čtvrtletí získalo méně zákazníků optických služeb, než se očekávalo, což vyvolalo obavy z intenzivní konkurence a zastínilo nárůst počtu zákazníků bezdrátových služeb, který byl poháněn zlevněnými balíčky.
Akcie amerického telekomunikačního giganta ve středu v předburzovním obchodování klesly o 3,4 %. Letos zatím akcie vzrostly o více než 20 %.
Společnost AT&T (NYSE:T) zdvojnásobila své úsilí v oblasti vysokorychlostního internetu, segmentu tradičně ovládaném giganty v oblasti širokopásmového připojení, jako je Comcast (NASDAQ:CMCSA), aby čelila zpomalení růstu a zvýšené propagační činnosti bezdrátových konkurentů Verizon (NYSE:VZ) a T-Mobile.
Texaská společnost AT&T získala ve druhém čtvrtletí 243 000 nových zákazníků optického připojení, což je méně než 250 610, které očekávali analytici Visible Alpha. V období leden–březen společnost získala 261 000 zákazníků.
Společnost uvedla, že očekává, že akvizice masového trhu s optickými sítěmi společnosti Lumen, která by měla být dokončena v první polovině roku 2026, ji do konce roku 2030 posune na více než 60 milionů optických lokalit.
AT&T také oznámila plány investovat přibližně 3,5 miliardy dolarů z úspor uvolněných novým daňovým zákonem administrativy prezidenta Trumpa do urychlení výstavby své optické sítě, která je klíčovou oblastí růstu v době, kdy se trh bezdrátových služeb nasycuje a používání internetu prudce roste.
Daňový zákon umožňuje společnostem okamžitě odepsat celé náklady na určité nové vybavení a v úterý zvýšil roční prognózu společnosti Verizon.
AT&T očekává, že díky novým daňovým reformám ušetří do roku 2027 na daních 6,5 až 8 miliard dolarů, a nyní předpokládá, že volný peněžní tok bude o 1 miliardu dolarů vyšší, než se původně předpokládalo pro roky 2026 a 2027.
AT&T ve druhém čtvrtletí získalo méně zákazníků optických služeb, než se očekávalo, což vyvolalo obavy z intenzivní konkurence a zastínilo nárůst počtu zákazníků bezdrátových služeb, který byl poháněn zlevněnými balíčky.
Akcie amerického telekomunikačního giganta ve středu v předburzovním obchodování klesly o 3,4 %. Letos zatím akcie vzrostly o více než 20 %.
Společnost AT&T zdvojnásobila své úsilí v oblasti vysokorychlostního internetu, segmentu tradičně ovládaném giganty v oblasti širokopásmového připojení, jako je Comcast , aby čelila zpomalení růstu a zvýšené propagační činnosti bezdrátových konkurentů Verizon a T-Mobile.
Texaská společnost AT&T získala ve druhém čtvrtletí 243 000 nových zákazníků optického připojení, což je méně než 250 610, které očekávali analytici Visible Alpha. V období leden–březen společnost získala 261 000 zákazníků.
Společnost uvedla, že očekává, že akvizice masového trhu s optickými sítěmi společnosti Lumen, která by měla být dokončena v první polovině roku 2026, ji do konce roku 2030 posune na více než 60 milionů optických lokalit.
AT&T také oznámila plány investovat přibližně 3,5 miliardy dolarů z úspor uvolněných novým daňovým zákonem administrativy prezidenta Trumpa do urychlení výstavby své optické sítě, která je klíčovou oblastí růstu v době, kdy se trh bezdrátových služeb nasycuje a používání internetu prudce roste.
Daňový zákon umožňuje společnostem okamžitě odepsat celé náklady na určité nové vybavení a v úterý zvýšil roční prognózu společnosti Verizon.
AT&T očekává, že díky novým daňovým reformám ušetří do roku 2027 na daních 6,5 až 8 miliard dolarů, a nyní předpokládá, že volný peněžní tok bude o 1 miliardu dolarů vyšší, než se původně předpokládalo pro roky 2026 a 2027.