Společnost T-Mobile ve středu zvýšila svou roční prognózu čistého přírůstku zákazníků s předplacenými službami a ve druhém čtvrtletí získala více bezdrátových předplatitelů, než se očekávalo, což signalizuje stabilní poptávku po špičkových mobilních službách tohoto telekomunikačního giganta.
Akcie společnosti se sídlem v Bellevue ve státě Washington vzrostly v prodlouženém obchodování o 6 %.
Operátor nyní očekává, že v roce 2025 přibude 6,1 až 6,4 milionu předplatitelů, zatímco předchozí prognóza počítala s 5,5 až 6 miliony nových zákazníků.
Telekomunikační operátoři (BCBA:TECO2m) v USA posílili své plány atraktivními nabídkami na výměnu starých telefonů a cenovými zárukami, aby odrazili konkurenci v boji o ubývající počet nových uživatelů.
Plány T-Mobile s názvem Experience, které byly spuštěny koncem dubna a zahrnují streamovací služby jako Netflix (NASDAQ:NFLX) a Apple (NASDAQ:AAPL) TV+, přicházejí s pětiletou cenovou garancí a u zákazníků se setkaly s pozitivním ohlasem.
„Přibližně 60 % nových zákazníků, kteří se k nám připojili, si zvolilo tarif Experience More a Experience Beyond,“ řekl Jon Freier, prezident spotřebitelské skupiny T-Mobile, agentuře Reuters.
Agresivní propagační akce a doplňkové výhody operátora pomohly společnosti udržet si náskok před konkurencí a zvýšit svůj podíl na trhu. Ve druhém čtvrtletí přibylo 830 000 zákazníků s paušálními tarify, což překonalo odhady FactSetu, které počítaly s 700 300 novými zákazníky.
Společnost T-Mobile ve středu zvýšila svou roční prognózu čistého přírůstku zákazníků s předplacenými službami a ve druhém čtvrtletí získala více bezdrátových předplatitelů, než se očekávalo, což signalizuje stabilní poptávku po špičkových mobilních službách tohoto telekomunikačního giganta.
Akcie společnosti se sídlem v Bellevue ve státě Washington vzrostly v prodlouženém obchodování o 6 %.
Operátor nyní očekává, že v roce 2025 přibude 6,1 až 6,4 milionu předplatitelů, zatímco předchozí prognóza počítala s 5,5 až 6 miliony nových zákazníků.
Telekomunikační operátoři v USA posílili své plány atraktivními nabídkami na výměnu starých telefonů a cenovými zárukami, aby odrazili konkurenci v boji o ubývající počet nových uživatelů.
Plány T-Mobile s názvem Experience, které byly spuštěny koncem dubna a zahrnují streamovací služby jako Netflix a Apple TV+, přicházejí s pětiletou cenovou garancí a u zákazníků se setkaly s pozitivním ohlasem.
„Přibližně 60 % nových zákazníků, kteří se k nám připojili, si zvolilo tarif Experience More a Experience Beyond,“ řekl Jon Freier, prezident spotřebitelské skupiny T-Mobile, agentuře Reuters.
Agresivní propagační akce a doplňkové výhody operátora pomohly společnosti udržet si náskok před konkurencí a zvýšit svůj podíl na trhu. Ve druhém čtvrtletí přibylo 830 000 zákazníků s paušálními tarify, což překonalo odhady FactSetu, které počítaly s 700 300 novými zákazníky.