Společnost PepsiCo ve čtvrtek oznámila lepší než očekávané čtvrtletní výsledky, které byly ovlivněny stabilní poptávkou po nealkoholických nápojích a snackech v USA a dalších významných trzích, včetně Evropy.
Společnost PepsiCo (NASDAQ:PEP), stejně jako její konkurent Coca-Cola (NYSE:KO), reagovala na změnu poptávky spotřebitelů po zdravějších nápojích a snackech nabídkou širšího sortimentu, například nedávno získanou značkou prebiotických limonád Poppi.
„Naše podnikání zůstalo ve druhém čtvrtletí odolné a proplulo složitým geopolitickým a makroekonomickým prostředím,“ uvedli představitelé společnosti PepsiCo v prohlášení.
Poslední prohlášení naznačuje, že společnost se vyrovnávala s tlaky poté, co její vedoucí představitelé již dříve varovali před dopadem politické a ekonomické nejistoty na její podnikání v USA a na některých mezinárodních trzích.
Její severoamerický potravinářský segment, který zahrnuje značky jako Lay’s a Cheetos, také zaznamenal nárůst objemu prodeje, protože nabídl produkty za nižší ceny a zároveň doplnil své oblíbené značky snacků o nové příchutě, aby uspokojil rozmanité chuťové preference zákazníků.
„Očekávání byla nízká a výsledky sice nebyly nijak oslnivé, ale překonaly očekávání,“ uvedl analytik RBC Capital Markets Nik Modi.
Společnost PepsiCo také podpořila svou strategii zmírnění dopadu rozsáhlých celních opatření prezidenta USA Donalda Trumpa na svůj dodavatelský řetězec, včetně úpravy zdrojů některých surovin.
Akcie výrobce nápojů Gatorade vzrostly v předobchodním obchodování o 2 %, protože slabší dolar pomohl mateřské společnosti Lay’s předpovědět menší pokles ročního zisku. Mezinárodní obchod společnosti PepsiCo představuje přibližně 40 % jejích celkových čistých tržeb.
Společnost PepsiCo ve čtvrtek oznámila lepší než očekávané čtvrtletní výsledky, které byly ovlivněny stabilní poptávkou po nealkoholických nápojích a snackech v USA a dalších významných trzích, včetně Evropy.
Společnost PepsiCo , stejně jako její konkurent Coca-Cola , reagovala na změnu poptávky spotřebitelů po zdravějších nápojích a snackech nabídkou širšího sortimentu, například nedávno získanou značkou prebiotických limonád Poppi.
„Naše podnikání zůstalo ve druhém čtvrtletí odolné a proplulo složitým geopolitickým a makroekonomickým prostředím,“ uvedli představitelé společnosti PepsiCo v prohlášení.
Poslední prohlášení naznačuje, že společnost se vyrovnávala s tlaky poté, co její vedoucí představitelé již dříve varovali před dopadem politické a ekonomické nejistoty na její podnikání v USA a na některých mezinárodních trzích.
Její severoamerický potravinářský segment, který zahrnuje značky jako Lay’s a Cheetos, také zaznamenal nárůst objemu prodeje, protože nabídl produkty za nižší ceny a zároveň doplnil své oblíbené značky snacků o nové příchutě, aby uspokojil rozmanité chuťové preference zákazníků.
„Očekávání byla nízká a výsledky sice nebyly nijak oslnivé, ale překonaly očekávání,“ uvedl analytik RBC Capital Markets Nik Modi.
Společnost PepsiCo také podpořila svou strategii zmírnění dopadu rozsáhlých celních opatření prezidenta USA Donalda Trumpa na svůj dodavatelský řetězec, včetně úpravy zdrojů některých surovin.
Akcie výrobce nápojů Gatorade vzrostly v předobchodním obchodování o 2 %, protože slabší dolar pomohl mateřské společnosti Lay’s předpovědět menší pokles ročního zisku. Mezinárodní obchod společnosti PepsiCo představuje přibližně 40 % jejích celkových čistých tržeb.