Walmart začal zvyšovat ceny řady výrobků v souvislosti se zavedením nových cel, ale podle společnosti Jefferies očekává, že díky zvětšení cenového rozdílu oproti konkurenci získá podíl na trhu.
Po nedávném setkání se Steph Wissink, vedoucí oddělení vztahů s investory společnosti Walmart, uvedla společnost Jefferies v poznámce, že „ceny vzrostly v souvislosti se zavedením cel v dubnu“ u rychle se kazících výrobků a dalších položek dovážených ze Střední Ameriky.
Společnost poznamenala, že v červnu začaly růst také ceny „méně často nakupovaného běžného zboží, které dříve vykazovalo deflační tendence“.
Jefferies uvedl, že Walmart (NYSE:WMT) očekává další zvýšení cen „sezónního zboží před Halloweenem a zimními svátky“, ale nadále se drží své strategie zaměřené na hodnotu: „WMT zůstává odhodlán dodržovat strategii každodenních nízkých cen a nabízet nižší ceny než konkurence.“
Navzdory inflačním tlakům považuje Walmart americké spotřebitele za relativně odolné.
„Americké spotřebitele bychom označili za konzistentní,“ uvedl Jefferies, ačkoli Walmart zaznamenal „náznaky poklesu a substituce“.
Společnost plánuje v nadcházející sezóně návratu do škol agresivně konkurovat „rozšířením cenových rozdílů u klíčových, často nakupovaných položek“, což podle jejích očekávání zvýší její podíl na trhu, protože spotřebitelé budou citlivější na ceny.
Očekává se, že zásoby Walmartu ve druhém čtvrtletí vzrostou, přičemž Jefferies poznamenává, že „skutečná sazba cla je vyšší, než se původně očekávalo“.
Analytici však uvedli, že „nejsou znepokojeni stavem zásob“.
Walmart začal zvyšovat ceny řady výrobků v souvislosti se zavedením nových cel, ale podle společnosti Jefferies očekává, že díky zvětšení cenového rozdílu oproti konkurenci získá podíl na trhu.
Po nedávném setkání se Steph Wissink, vedoucí oddělení vztahů s investory společnosti Walmart, uvedla společnost Jefferies v poznámce, že „ceny vzrostly v souvislosti se zavedením cel v dubnu“ u rychle se kazících výrobků a dalších položek dovážených ze Střední Ameriky.
Společnost poznamenala, že v červnu začaly růst také ceny „méně často nakupovaného běžného zboží, které dříve vykazovalo deflační tendence“.
Jefferies uvedl, že Walmart očekává další zvýšení cen „sezónního zboží před Halloweenem a zimními svátky“, ale nadále se drží své strategie zaměřené na hodnotu: „WMT zůstává odhodlán dodržovat strategii každodenních nízkých cen a nabízet nižší ceny než konkurence.“
Navzdory inflačním tlakům považuje Walmart americké spotřebitele za relativně odolné.
„Americké spotřebitele bychom označili za konzistentní,“ uvedl Jefferies, ačkoli Walmart zaznamenal „náznaky poklesu a substituce“.
Společnost plánuje v nadcházející sezóně návratu do škol agresivně konkurovat „rozšířením cenových rozdílů u klíčových, často nakupovaných položek“, což podle jejích očekávání zvýší její podíl na trhu, protože spotřebitelé budou citlivější na ceny.
Očekává se, že zásoby Walmartu ve druhém čtvrtletí vzrostou, přičemž Jefferies poznamenává, že „skutečná sazba cla je vyšší, než se původně očekávalo“.
Analytici však uvedli, že „nejsou znepokojeni stavem zásob“.