Akcie společnosti Trade Desk (NASDAQ:TTD) dnes na burze klesly o 6 %, poté co se objevily informace o změně partnerské dohody s Walmartem (NYSE:WMT). Tato úprava, která uvolňuje přístup k datům zákazníků, ohrožuje exkluzivitu Trade Desk, jež v minulosti přitahovala inzerenty k jejím technologiím.
Bez této výhody se může snížit soutěžní postavení společnosti v již tak turbulentním prostředí online reklamy. Navzdory tomu, že vedoucí společnosti Jeff Green zmiňuje vliv „trvale nejistoty ohledně cel“ na velké inzerenty, není možné opomenout skutečnost, že akcie Trade Desk od začátku roku klesly o 50 %. Tento pokles byl umocněn loňským zpomalením růstu příjmů a nynějšími makroekonomickými tlaky. V říjnu očekává firma slabší růstový výhled ve třetím čtvrtletí, což by mohlo dále podkopat důvěru investorů.
V současné době se ukazuje, že Walmart, čelící přetlakům na online reklamě, může zvolit flexibilní strategii, což vyvolává obavy, že konkurenti využijí tuto změnu k oslabení pozice Trade Desk. Jak situace bude pokračovat, zůstává klíčovou otázkou schopnost Trade Desk přizpůsobit se novým podmínkám na trhu.
Akcie společnosti Trade Desk dnes na burze klesly o 6 %, poté co se objevily informace o změně partnerské dohody s Walmartem . Tato úprava, která uvolňuje přístup k datům zákazníků, ohrožuje exkluzivitu Trade Desk, jež v minulosti přitahovala inzerenty k jejím technologiím.
Bez této výhody se může snížit soutěžní postavení společnosti v již tak turbulentním prostředí online reklamy. Navzdory tomu, že vedoucí společnosti Jeff Green zmiňuje vliv „trvale nejistoty ohledně cel“ na velké inzerenty, není možné opomenout skutečnost, že akcie Trade Desk od začátku roku klesly o 50 %. Tento pokles byl umocněn loňským zpomalením růstu příjmů a nynějšími makroekonomickými tlaky. V říjnu očekává firma slabší růstový výhled ve třetím čtvrtletí, což by mohlo dále podkopat důvěru investorů.
V současné době se ukazuje, že Walmart, čelící přetlakům na online reklamě, může zvolit flexibilní strategii, což vyvolává obavy, že konkurenti využijí tuto změnu k oslabení pozice Trade Desk. Jak situace bude pokračovat, zůstává klíčovou otázkou schopnost Trade Desk přizpůsobit se novým podmínkám na trhu.