Předplatitelé služby Prime společnosti Amazon.com si nyní mohou objednat jahody, mléko, maso a mražené večeře v tentýž den, kdy je objednají, protože společnost rozšiřuje svou nabídku rychlého doručení o rychle se kazící potraviny, oznámila ve středu společnost Amazon.
Jedná se o nejnovější krok společnosti Amazon v konkurenčním boji s doručovacími službami nabízenými společnostmi Walmart+ a Instacart.
Nová služba doručení v tentýž den je pro členy Prime, kteří platí 14,99 USD měsíčně nebo 139 USD ročně, zdarma pro objednávky nad 25 USD. Nakupující bez členství Prime musí za použití nové služby zaplatit poplatek 12,99 USD bez ohledu na velikost objednávky. Členská služba Walmart+, Walmart+, stojí 98 dolarů ročně a nabízí doručení v ten samý den do tří hodin – některé objednávky dorazí dokonce do 30 minut.
Od středy mohou zákazníci Amazonu ve více než 1 000 městech USA – včetně Phoenixu, Raleigh v Severní Karolíně a Tampy na Floridě – využít doručení čerstvých potravin v tentýž den. Společnost plánuje do konce roku rozšířit tuto službu do 2 300 měst.
Dříve byly objednávky rychle se kazících potravin od předplatitelů služby Prime realizovány prostřednictvím Amazon Fresh nebo Whole Foods Market, ale podle webových stránek společnosti museli za bezplatné doručení objednávek potravin v celkové hodnotě více než 35 dolarů platit navíc 9,99 dolarů měsíčně. Nyní bude tato doplňková služba realizovat objednávky prostřednictvím své logistické sítě pro doručení v tentýž den.
„Jedná se o významné rozšíření digitální služby Amazonu v oblasti potravin, zejména proto, že je nabízena jeho obrovské členské základně Prime bez dalších nákladů,“ uvedl Blake Droesch, analytik společnosti eMarketer. „Amazon zejména snížil minimální hodnotu objednávky na pouhých 25 dolarů, což přímo ohrožuje Instacart, protože zákazníci mohou Amazon využít pro rychlé jednorázové nákupy, které jsou klíčovou součástí hodnotové nabídky Instacart.“
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky