Tento krok má za cíl vyhnout se vysokým clům, která byla uvalena na čínské EV Evropskou unií. V krátkodobém horizontu však BYD očekává, že dominantní roli v evropských prodejích budou mít plug-in hybridní automobily.Podle Stellly Li, výkonné viceprezidentky BYD, se společnost připravuje na adaptaci výrobních procesů na evropské standardy. V tomto roce zahájí výrobu v nové továrně v Maďarsku a do roku 2026 plánuje start produkce v Turecku. Li uvedla, že v příštích šesti měsících uvedou na trh další tři až čtyři modely plug-in hybridů, které se podle očekávání brzy stanou nejprodávanějšími vozy BYD v Evropě.Vzhledem k rostoucímu podílu na evropském trhu se dá předpokládat, že BYD bude i nadále zvyšovat svůj přesah za hranice Číny. Do roku 2027 by měla být na evropském trhu představena také luxusní značka Yangwang. Tato expanze značí nejenom změnu v produkční strategii, ale i ambici čínského giganta dominovat v oblasti elektromobility v Evropě.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky