Společnost Google oznámila, že do počátku listopadu hodlá navrhnout změny ve své reklamní technologii, aby splnila termín stanovený Evropskou unií po udělení pokuty ve výši 3 miliardy eur (3,5 miliardy dolarů). Tento krok však nebude zahrnovat úplné rozdělení společnosti, jak požadovali evropští regulátoři a konkurenti.
Podle informací od zdrojů obeznámených s situací, které si přály zůstat v anonymitě, Google neplánuje plný prodej svého Ad Manageru, který zahrnuje AdX exchange a DoubleClick for Publishers. Významné změny v reklamní technologii byly požadovány také ze strany konkurence, což ukazuje na rostoucí tlak na Google v tomto segmentu.
Experti se shodují, že přestože Google plánuje dodržet časový rámec pro předložení návrhu změn, termín se může ještě posunout. Tato situace jasně ukazuje na napětí v průmyslu a okolnosti, které vedou k vyžadování větší transparentnosti a odpovědnosti od velkých technologických společností.
Společnost Google oznámila, že do počátku listopadu hodlá navrhnout změny ve své reklamní technologii, aby splnila termín stanovený Evropskou unií po udělení pokuty ve výši 3 miliardy eur . Tento krok však nebude zahrnovat úplné rozdělení společnosti, jak požadovali evropští regulátoři a konkurenti.
Podle informací od zdrojů obeznámených s situací, které si přály zůstat v anonymitě, Google neplánuje plný prodej svého Ad Manageru, který zahrnuje AdX exchange a DoubleClick for Publishers. Významné změny v reklamní technologii byly požadovány také ze strany konkurence, což ukazuje na rostoucí tlak na Google v tomto segmentu.
Experti se shodují, že přestože Google plánuje dodržet časový rámec pro předložení návrhu změn, termín se může ještě posunout. Tato situace jasně ukazuje na napětí v průmyslu a okolnosti, které vedou k vyžadování větší transparentnosti a odpovědnosti od velkých technologických společností.