Knorex Ltd., společnost zaměřená na technologie digitální reklamy, dnes zahájila obchodování na NYSE American za cenu 4 USD za akcii, což odpovídá ceně jejích akcií během IPO. V rámci nabídky se jí podařilo získat 12 milionů dolarů prodejem 3 milionů akcií třídy A.
Firma, založená v roce 2009 v Singapuru, se specializuje na marketingovou automatizaci a digitální reklamní řešení prostřednictvím platformy Knorex XPO.
Technologie společnosti využívá umělou inteligenci, aby pomohla marketérům plánovat a realizovat reklamní kampaně napříč různými kanály, včetně sociálních médií, videa a digitálního out-of-home marketingu.
Knorex má operace v několika zemích, včetně USA, Vietnamu, Indie, Malajsie a Singapuru, a obsluhuje globální podniky a značky v různých průmyslových odvětvích.
Společnost udělila svým upisovatelům 45denní opci na koupi dalších 450 000 akcií za nabídkovou cenu na pokrytí případných nadměrných alokací, přičemž předpokládané uzavření nabídky je naplánováno na 30. září 2025.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky