Akcie britské společnosti Ocado (LON:OCDO) zaznamenaly v pátek pokles o více než 10 % poté, co Kroger, její největší technologický partner, naznačil opatrnost ve vztahu k novým investicím do automatizovaných skladů.
Kroger ve své aktualizaci za druhé čtvrtletí uvedl, že dodávky z center plnění zákazníků (CFC) poprvé překonaly službu pick-and-pack společnosti Instacart. Online prodeje vzrostly o 16 % v období do 16. srpna, přičemž vedení zdůraznilo zlepšenou výkonnost v oblasti dodávek.
Podle vedení Kroger se 97 % prodejen nyní může pochlubit dodávkou do dvou hodin prostřednictvím služby Instacart. Vedení uvádí, že více zákazníků dává přednost kratším časovým oknům dodání a je ochotno za rychlost platit.
Kroger také oznámil, že provádí revizi své sítě automatizovaného plnění s cílem posoudit poptávku a ziskovost, přičemž se zjistilo, že zařízení v oblastech s vysokou hustotou obyvatelstva fungují lépe než ta v méně hustě obydlených oblastech.
Chcete využít této příležitosti?
Článek od analytiků Barclays využívá kritiku opatrnosti Krogeru, která by mohla ovlivnit investice do zbývajících deseti CFC. „Domníváme se, že to zpochybňuje apetýt Krogeru investovat do těchto zařízení,“ uvedli analytici.
Navzdory poklesu, Ocado, který dodává technologii pro fulfillment centra Krogeru, prezentoval hybridní řešení, která by měla lépe vyhovovat stávajícím prodejním prostorům. Nicméně dosud nebyl oznámen žádný zákazník pro tento nový model.
Akcie britské společnosti Ocado zaznamenaly v pátek pokles o více než 10 % poté, co Kroger, její největší technologický partner, naznačil opatrnost ve vztahu k novým investicím do automatizovaných skladů.
Kroger ve své aktualizaci za druhé čtvrtletí uvedl, že dodávky z center plnění zákazníků poprvé překonaly službu pick-and-pack společnosti Instacart. Online prodeje vzrostly o 16 % v období do 16. srpna, přičemž vedení zdůraznilo zlepšenou výkonnost v oblasti dodávek.
Podle vedení Kroger se 97 % prodejen nyní může pochlubit dodávkou do dvou hodin prostřednictvím služby Instacart. Vedení uvádí, že více zákazníků dává přednost kratším časovým oknům dodání a je ochotno za rychlost platit.
Kroger také oznámil, že provádí revizi své sítě automatizovaného plnění s cílem posoudit poptávku a ziskovost, přičemž se zjistilo, že zařízení v oblastech s vysokou hustotou obyvatelstva fungují lépe než ta v méně hustě obydlených oblastech. Chcete využít této příležitosti?
Článek od analytiků Barclays využívá kritiku opatrnosti Krogeru, která by mohla ovlivnit investice do zbývajících deseti CFC. „Domníváme se, že to zpochybňuje apetýt Krogeru investovat do těchto zařízení,“ uvedli analytici.
Navzdory poklesu, Ocado, který dodává technologii pro fulfillment centra Krogeru, prezentoval hybridní řešení, která by měla lépe vyhovovat stávajícím prodejním prostorům. Nicméně dosud nebyl oznámen žádný zákazník pro tento nový model.