The Trade Desk (NASDAQ:TTD) se dnes ocitl pod drobnohledem po oznámení, že jeho akcie vzrostly o 6,9%. Tento nárůst souvisí s uvedením Audience Unlimited, nového vylepšení jejich trhu s daty třetích stran.
Nový systém má za cíl přetvořit způsob, jakým inzerenti využívají třetí strany data, neboť odstraňuje nákladové bariéry a složitost přístupu k těmto informacím. Platforma bude využívat umělou inteligenci k hodnocení segmentů dat dle relevance napříč tisíci kurátorovanými segmenty od stovek poskytovatelů dat, což by mělo inzerentům umožnit přidávat relevantní zdroje do svých kampaní za výrazně nižší ceny než tradiční modely.
Podle Samanthy Jacobson, ředitelky pro strategii v The Trade Desk, „Audience Unlimited transformuje způsob, jakým marketéři přemýšlejí o hodnotě a nákladech třetích stran dat.“ Zabezpečením hromadné cenové nabídky pro data může The Trade Desk předat úspory inzerentům, zatímco pokročilá AI pomůže inzerentům lépe porozumět relevanci všech zdrojů dat.
Na dodatek, společnost představí nové Koa Adaptive Trading Modes, které nabídnou inzerentům větší flexibilitu při přizpůsobení využívání platformy Kokai. Mezi dvěma dostupnými verzemi je Performance Mode, kde AI funguje jako pomocník při optimalizaci nabídek a alokace, a Control Mode, ve kterém obchodníci manuálně spravují nabídky pomocí doporučení AI.
Chcete využít této příležitosti?
Pro přístup k Audience Unlimited budou inzerenti platit stupňované sazby od 3,3% do 4,4% z nákladů na zobrazení v Control Mode. Naopak v Performance Mode je tato služba zahrnuta bez dalších nákladů. Novinky budou k dispozici vybraným agenturám koncem roku 2025 a všem uživatelům začátkem roku 2026.
The Trade Desk se dnes ocitl pod drobnohledem po oznámení, že jeho akcie vzrostly o 6,9%. Tento nárůst souvisí s uvedením Audience Unlimited, nového vylepšení jejich trhu s daty třetích stran.
Nový systém má za cíl přetvořit způsob, jakým inzerenti využívají třetí strany data, neboť odstraňuje nákladové bariéry a složitost přístupu k těmto informacím. Platforma bude využívat umělou inteligenci k hodnocení segmentů dat dle relevance napříč tisíci kurátorovanými segmenty od stovek poskytovatelů dat, což by mělo inzerentům umožnit přidávat relevantní zdroje do svých kampaní za výrazně nižší ceny než tradiční modely.
Podle Samanthy Jacobson, ředitelky pro strategii v The Trade Desk, „Audience Unlimited transformuje způsob, jakým marketéři přemýšlejí o hodnotě a nákladech třetích stran dat.“ Zabezpečením hromadné cenové nabídky pro data může The Trade Desk předat úspory inzerentům, zatímco pokročilá AI pomůže inzerentům lépe porozumět relevanci všech zdrojů dat.
Na dodatek, společnost představí nové Koa Adaptive Trading Modes, které nabídnou inzerentům větší flexibilitu při přizpůsobení využívání platformy Kokai. Mezi dvěma dostupnými verzemi je Performance Mode, kde AI funguje jako pomocník při optimalizaci nabídek a alokace, a Control Mode, ve kterém obchodníci manuálně spravují nabídky pomocí doporučení AI.Chcete využít této příležitosti?
Pro přístup k Audience Unlimited budou inzerenti platit stupňované sazby od 3,3% do 4,4% z nákladů na zobrazení v Control Mode. Naopak v Performance Mode je tato služba zahrnuta bez dalších nákladů. Novinky budou k dispozici vybraným agenturám koncem roku 2025 a všem uživatelům začátkem roku 2026.