Akcie Affirm Holdings Inc (NASDAQ:AFRM) vzrostly o 3,2% po oznámení o rozšířené spolupráci se společností Wayfair Inc (NYSE:W). Tato partnerská dohoda integruje možnosti platby Affirm přímo do pokladního procesu Wayfairu, což se děje pouze pár dní před zahájením prodejního eventu „Way Day“, který proběhne mezi 26. a 29. říjnem.
Nová integrace pokrývá všechny značky rodiny Wayfair, včetně Joss & Main, AllModern, Birch Lane a Perigold. Uživatelé si nyní mohou při pokladně zvolit Affirm a po rychlé kontrole způsobilosti získat personalizované platební plány s možnostmi splácení od bi-týdně až po měsíční splátky, a to až na 36 měsíců.
Affirm zdůrazňuje, že některé platební možnosti mohou mít úrokové sazby až 0% APR, přičemž nedochází k žádným pozdním ani skrytým poplatkům. Podle Pat Suha, SVP revenue v Affirm, „Domov je místem, kde si mnozí spotřebitelé volí Affirm, a Wayfair je důležitým partnerem v zajištění tohoto výběru.“
Curtis Crawford, vedoucí fintech a loajality v Wayfairu, uvedl, že společnost zaznamenala silný zájem zákazníků o možnosti plateb Affirm během jejich osmi let trvající spolupráce, což dělá integraci u pokladny „přirozeným dalším krokem“.
Chcete využít této příležitosti?
Tato rozšířená spolupráce mezi Affirm a Wayfair se očekává, že přispěje k posílení prodejních čísel obou společností před blížící se vánoční sezónou.
Akcie Affirm Holdings Inc vzrostly o 3,2% po oznámení o rozšířené spolupráci se společností Wayfair Inc . Tato partnerská dohoda integruje možnosti platby Affirm přímo do pokladního procesu Wayfairu, což se děje pouze pár dní před zahájením prodejního eventu „Way Day“, který proběhne mezi 26. a 29. říjnem.
Nová integrace pokrývá všechny značky rodiny Wayfair, včetně Joss & Main, AllModern, Birch Lane a Perigold. Uživatelé si nyní mohou při pokladně zvolit Affirm a po rychlé kontrole způsobilosti získat personalizované platební plány s možnostmi splácení od bi-týdně až po měsíční splátky, a to až na 36 měsíců.
Affirm zdůrazňuje, že některé platební možnosti mohou mít úrokové sazby až 0% APR, přičemž nedochází k žádným pozdním ani skrytým poplatkům. Podle Pat Suha, SVP revenue v Affirm, „Domov je místem, kde si mnozí spotřebitelé volí Affirm, a Wayfair je důležitým partnerem v zajištění tohoto výběru.“
Curtis Crawford, vedoucí fintech a loajality v Wayfairu, uvedl, že společnost zaznamenala silný zájem zákazníků o možnosti plateb Affirm během jejich osmi let trvající spolupráce, což dělá integraci u pokladny „přirozeným dalším krokem“.Chcete využít této příležitosti?
Tato rozšířená spolupráce mezi Affirm a Wayfair se očekává, že přispěje k posílení prodejních čísel obou společností před blížící se vánoční sezónou.