Akcie společnosti The Trade Desk Inc. (NASDAQ: TTD) klesly o 3% v pátek odpoledne po zprávě Adweek, která informovala o tom, že Amazon nabízí agenturám bezplatné testování svého demand-side platform (DSP) proti konkurenčním platformám. Podle zdroje blízkého záležitosti, Amazon se snaží oslovit agentury s nabídkou financování srovnávacích testů.
Nabídka zahrnuje úhradu nákladů na inzerci konkurentů, technologie a nástroje pro měření médií. Testy by měly trvat 4-6 týdnů, přičemž na obě platformy by byl alokován stejný rozpočet.
V předložených prezentacích Amazon charakterizoval tento program jako „navržený k empirickému prokázání výkonu Amazon DSP ve srovnání s jinými DSP“ a jako „příležitost hodnotit a optimalizovat vaši programatickou reklamní strategii.“ Tento krok naznačuje, že Amazon usiluje o zvýšení své konkurenceschopnosti v oblasti reklamní technologie, což přináší nový tlak na The Trade Desk, která operuje jako lídr mezi nezávislými platformami.
Pohled odborníků na dále rozvíjející se situaci ukazuje na důležitost adaptace a inovace v oblasti digitálního marketingu, kde Amazonova snaha o dominanci může zásadně změnit dynamiku trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Akcie společnosti The Trade Desk Inc. klesly o 3% v pátek odpoledne po zprávě Adweek, která informovala o tom, že Amazon nabízí agenturám bezplatné testování svého demand-side platform proti konkurenčním platformám. Podle zdroje blízkého záležitosti, Amazon se snaží oslovit agentury s nabídkou financování srovnávacích testů.
Nabídka zahrnuje úhradu nákladů na inzerci konkurentů, technologie a nástroje pro měření médií. Testy by měly trvat 4-6 týdnů, přičemž na obě platformy by byl alokován stejný rozpočet.
V předložených prezentacích Amazon charakterizoval tento program jako „navržený k empirickému prokázání výkonu Amazon DSP ve srovnání s jinými DSP“ a jako „příležitost hodnotit a optimalizovat vaši programatickou reklamní strategii.“ Tento krok naznačuje, že Amazon usiluje o zvýšení své konkurenceschopnosti v oblasti reklamní technologie, což přináší nový tlak na The Trade Desk, která operuje jako lídr mezi nezávislými platformami.
Pohled odborníků na dále rozvíjející se situaci ukazuje na důležitost adaptace a inovace v oblasti digitálního marketingu, kde Amazonova snaha o dominanci může zásadně změnit dynamiku trhu.Chcete využít této příležitosti?