Společnost Beyond Inc (NASDAQ:BBBY), dříve známá jako Bed Bath & Beyond, zveřejnila 27. října 2025 své finanční výsledky za třetí čtvrtletí roku 2025. V tomto období došlo k poklesu tržeb o 17,4 % meziročně, s celkovými tržbami ve výši 257,2 milionu dolarů.
Upravená ztráta na úrovni EBITDA činila 4,9 milionu dolarů, což představuje výrazné zlepšení o 27 milionů dolarů oproti stejnému období minulého roku. Tímto zařadila Beyond Inc toto čtvrtletí do série sedmi po sobě jdoucích čtvrtletí s klesajícími EBITDA ztrátami.
Navzdory poklesu tržeb si společnost udržela hrubou marži ve výši 25,3 %, což znamená nárůst o 420 basis points v porovnání se třetím čtvrtletím 2024. Tento pokrok byl umožněn optimalizací nákladů na přepravu a zlepšením procesů zpětné logistiky.
Společnost se zaměřuje na strategii „Obnova jádra“, která cílí na zlepšení marketingové efektivity a růst prodeje. Generální předseda Marcus Lemonis zdůraznil: „Budujeme něco trvalého a děláme to správným způsobem,“ a upozornil na roli technologií a umělé inteligence v rámci zlepšování efektivity a zákaznické zkušenosti.
Chcete využít této příležitosti?
Vzhledem k poklesu počtu aktivních zákazníků o 30 % na 4,2 milionu a snížení počtu dodaných objednávek o 35 % na 5,4 milionu, Beyond Inc plánuje v roce 2026 dosáhnout pozitivního růstu tržeb, soustředí se na zlepšení konverzního poměru a udržení hrubých marží mezi 24-26 %.
Společnost Beyond Inc , dříve známá jako Bed Bath & Beyond, zveřejnila 27. října 2025 své finanční výsledky za třetí čtvrtletí roku 2025. V tomto období došlo k poklesu tržeb o 17,4 % meziročně, s celkovými tržbami ve výši 257,2 milionu dolarů.
Upravená ztráta na úrovni EBITDA činila 4,9 milionu dolarů, což představuje výrazné zlepšení o 27 milionů dolarů oproti stejnému období minulého roku. Tímto zařadila Beyond Inc toto čtvrtletí do série sedmi po sobě jdoucích čtvrtletí s klesajícími EBITDA ztrátami.
Navzdory poklesu tržeb si společnost udržela hrubou marži ve výši 25,3 %, což znamená nárůst o 420 basis points v porovnání se třetím čtvrtletím 2024. Tento pokrok byl umožněn optimalizací nákladů na přepravu a zlepšením procesů zpětné logistiky.
Společnost se zaměřuje na strategii „Obnova jádra“, která cílí na zlepšení marketingové efektivity a růst prodeje. Generální předseda Marcus Lemonis zdůraznil: „Budujeme něco trvalého a děláme to správným způsobem,“ a upozornil na roli technologií a umělé inteligence v rámci zlepšování efektivity a zákaznické zkušenosti.Chcete využít této příležitosti?
Vzhledem k poklesu počtu aktivních zákazníků o 30 % na 4,2 milionu a snížení počtu dodaných objednávek o 35 % na 5,4 milionu, Beyond Inc plánuje v roce 2026 dosáhnout pozitivního růstu tržeb, soustředí se na zlepšení konverzního poměru a udržení hrubých marží mezi 24-26 %.
