BYD, čínský výrobce automobilů, se chystá na debut svého elektrického „kei“ auta na Japan Mobility Show, který začíná tento pátek. Tento model, designovaný speciálně pro japonský trh, by měl být k dispozici na konci příštího roku.
Automobilka plánuje vstoupit do segmentu „kei jidosha“, což jsou malé, cenově dostupné vozy, které v Japonsku dominují. Tento trh tvoří přibližně jednu třetinu japonských automobilových prodejů a dosud byl téměř výhradně v rukou domácích výrobců jako Honda a Suzuki.
Podle Atsukiho Tofukujiho, vedoucího prodeje osobních automobilů BYD v Japonsku, firma prodala od svého vstupu na japonský trh jen 6 600 standardních elektrických vozidel. „V porovnání s našimi počátečními očekáváními nám chybí jedno nula,“ uvedl Tofukuji.
Japonská vláda již podle některých úředníků pociťuje obavy z potenciálního ohrožení domácího automobilového průmyslu ze strany BYD. Eisuke Mori, předseda parlamentního automobilového výboru, říká, že „japonský automobilový průmysl je vysoce konkurenční“ a čínští výrobci se v oblasti elektromobilů dostávají do globálního vzestupu.
Chcete využít této příležitosti?
BYD plánuje mít přítomnost ve všech 47 prefekturách Japonska do konce příštího roku a věří, že s rostoucím zájmem o elektrická vozidla se jim podaří získat významný tržní podíl.
BYD, čínský výrobce automobilů, se chystá na debut svého elektrického „kei“ auta na Japan Mobility Show, který začíná tento pátek. Tento model, designovaný speciálně pro japonský trh, by měl být k dispozici na konci příštího roku.
Automobilka plánuje vstoupit do segmentu „kei jidosha“, což jsou malé, cenově dostupné vozy, které v Japonsku dominují. Tento trh tvoří přibližně jednu třetinu japonských automobilových prodejů a dosud byl téměř výhradně v rukou domácích výrobců jako Honda a Suzuki.
Podle Atsukiho Tofukujiho, vedoucího prodeje osobních automobilů BYD v Japonsku, firma prodala od svého vstupu na japonský trh jen 6 600 standardních elektrických vozidel. „V porovnání s našimi počátečními očekáváními nám chybí jedno nula,“ uvedl Tofukuji.
Japonská vláda již podle některých úředníků pociťuje obavy z potenciálního ohrožení domácího automobilového průmyslu ze strany BYD. Eisuke Mori, předseda parlamentního automobilového výboru, říká, že „japonský automobilový průmysl je vysoce konkurenční“ a čínští výrobci se v oblasti elektromobilů dostávají do globálního vzestupu.Chcete využít této příležitosti?
BYD plánuje mít přítomnost ve všech 47 prefekturách Japonska do konce příštího roku a věří, že s rostoucím zájmem o elektrická vozidla se jim podaří získat významný tržní podíl.
