Honeywell hlásí pozitivní změny v dodavatelském řetězci elektroniky pro letecký průmysl, přičemž se zaměřuje především na avioniku a navigační systémy. Podle Ben Driggse, vrchního ředitele divize komerčních a strategických záležitostí Honeywell, zaznamenala tato oblast výrazná zlepšení díky menší závislosti na dostupnosti surovin.
Přestože existují překážky v některých výrobních oblastech, jako je lití a kování pro výrobu motorů, analýzy naznačují zlepšení v dodávkách komponentů nezbytných pro leteckou elektroniku. Dodavatelé jako Honeywell, kteří dodávají produkty pro Boeing, Airbus a čínského výrobce COMAC, vykázali pozitivní trendy.
Navzdory těmto zlepšením se letecký sektor stále potýká se nedostatkem pracovních sil a materiálů, jako je hliník a ocel, což způsobilo dodatečné náklady přes 11 miliard dolarů v tomto roce, jak uvádí Mezinárodní asociace letecké dopravy
Willie Walsh, generální ředitel IATA, vyjádřil obavy ohledně vlivu velkých dodavatelů na ceny součástí, kdy marginy leteckých operátorů, očekávané na 6,7%, vykazují propast oproti marginám výrobců motorů, které se pohybují kolem 20%.
Divize letectví společnosti Honeywell vykázala v druhém čtvrtletí marginu 25,5%. Vzhledem k nedávnému tlaku ze strany aktivistického investora Elliott Management se Honeywell v únoru rozhodl reorganizovat a plánuje rozdělení do tří nezávislých společností, přičemž jednou z nich bude spin-off leteckého byznysu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky