Akcie Mattel Inc (NASDAQ: MAT) vzrostly o 2,6% a Hasbro Inc (NASDAQ: HAS) o 0,4% poté, co Netflix oznámil, že obě společnosti se staly globálními spolupracovníky pro výrobu hračkových licencí k jeho populárnímu filmu „KPop Demon Hunters„.
Tento film, podle Netflixu, dosáhl přes 325 milionů zhlédnutí po celém světě během 91 dní od svého uvedení. Mattel se zaměří na vývoj produktů, jako jsou panenky, akční figurky, doplňky a sběratelské kousky, s globální distribucí začínající v roce 2026.
Roberto Stanichi, Chief Global Brand Officer Mattelu, uvedl: „Oslavujeme průlomové postavy, které stojí v srdci filmu, a využijeme naše odborné znalosti v oblasti designu a marketingu k uvedení široké škály produktů, které potěší fanoušky po celém světě.“
Hasbro naopak plánuje nabídnout měkké hračky, elektronické hračky a tematické vydání produktů, zatímco bude využívat i své existující značky jako MONOPOLY, NERF a FURBY pro možné spolupráce s KPop Demon Hunters.
Chcete využít této příležitosti?
Produkty obou společností budou k dispozici v maloobchodě počátkem jarní sezóny 2026, přičemž Hasbro už dnes zahájil předobjednávky na produkt MONOPOLY Deal: KPop Demon Hunters.
Akcie Mattel Inc vzrostly o 2,6% a Hasbro Inc o 0,4% poté, co Netflix oznámil, že obě společnosti se staly globálními spolupracovníky pro výrobu hračkových licencí k jeho populárnímu filmu „KPop Demon Hunters„.
Tento film, podle Netflixu, dosáhl přes 325 milionů zhlédnutí po celém světě během 91 dní od svého uvedení. Mattel se zaměří na vývoj produktů, jako jsou panenky, akční figurky, doplňky a sběratelské kousky, s globální distribucí začínající v roce 2026.
Roberto Stanichi, Chief Global Brand Officer Mattelu, uvedl: „Oslavujeme průlomové postavy, které stojí v srdci filmu, a využijeme naše odborné znalosti v oblasti designu a marketingu k uvedení široké škály produktů, které potěší fanoušky po celém světě.“
Hasbro naopak plánuje nabídnout měkké hračky, elektronické hračky a tematické vydání produktů, zatímco bude využívat i své existující značky jako MONOPOLY, NERF a FURBY pro možné spolupráce s KPop Demon Hunters.Chcete využít této příležitosti?
Produkty obou společností budou k dispozici v maloobchodě počátkem jarní sezóny 2026, přičemž Hasbro už dnes zahájil předobjednávky na produkt MONOPOLY Deal: KPop Demon Hunters.