Akcie společnosti PayPal Holdings vzrostly o 5 % v úterý po oznámení nového produktu, PayPal Ads Manager, který bude spuštěn na začátku roku 2026 v USA, následovaném Velkou Británií a Německem.
Tento inovativní program umožní malým podnikům monetizovat svůj online provoz prostřednictvím reklamních médií. Malé podniky, které představují 99,9 % všech podniků v USA, budou mít možnost generovat nové příjmy z návštěvnosti jejich obchodů.
Služba PayPal Ads Manager umožní obchodníkům rychlý a jednoduchý způsob integrace reklam do jejich webových stránek bez nutnosti technických znalostí nebo minimálních závazků. To se představuje jako klíčové pro desítky milionů malých podniků, které v současnosti využívají platební služby PayPalu.
Platforma využije transakční data společnosti PayPal a nákupní chování zákazníků, což umožní inzerentům cílit na spotřebitele na základě jejich skutečného chování při nákupu.
David Jones, odborník na digitální marketing, poznamenal: „Tento krok značně změní dynamiku trhu pro malé podniky a může vytvořit miliardy nových reklamních zobrazení, což poskytne jedinečné příležitosti k růstu.“ Očekává se, že nové služby pomohou podnikatelům zmínit požadované typy inzerentů, které si přejí na svých stránkách.
I když akcie PayPalu v posledním roce klesly o 15 %, potenciální dopad Ads Manageru může představovat nový zdroj příjmů a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky