Primark urychluje otevírání nových prodejen ve Spojených státech a investuje do marketingu, přičemž se spoléhá na změnu režimu prezidenta Donalda Trumpa, který zrušil bezcelní výjimku pro zásilky z e-commerce do 800 dolarů. Tento krok znevýhodnil online platformy, jako jsou Shein a Temu, které zasílají zboží přímo z Číny.
Po ukončení „de minimis“ bezcelního režimu, kterým bylo zboží do 800 dolarů osvobozeno od cel, se ceny online nabídky těchto platforem zvýšily, což umožnilo maloobchodníkům jako Primark, kteří dovážejí zboží ve velkém, stát se konkurenceschopnějšími. I když Primark zvýšil své ceny, zůstává v porovnání s online konkurencí atraktivní.
Primark, známý prodejem módního oblečení za nízké ceny, v současnosti působí v 475 prodejnách ve 18 zemích a generuje roční obrat téměř 10 miliard liber (13,4 miliardy dolarů). Společnost se snaží přitáhnout spotřebitele zpět do kamenných prodejen, když se většinu sortimentu soustředí na základní potřeby.
V letech 2024/25 otevřela Primark šest nových obchodů, včetně států Texas a Tennessee, a plánuje navyšování počtu na 60 prodejen do září 2026. CEO AB Foods George Weston prohlásil, že mají „obrovský potenciál“ pro expanzi Primarku v USA, zejména v dříve neprobádaných státech, jako je Kalifornie.
Chcete využít této příležitosti?
Rene Federico, vedoucí marketingu v USA, dodala, že otevření prodejny v Manhattaně by bylo důležitým krokem v budování značky. „Myslíme si, že máme velmi relevantní nabídku. Jen víme, že o nás mnozí spotřebitelé ještě nevědí,“ dodala.
Primark urychluje otevírání nových prodejen ve Spojených státech a investuje do marketingu, přičemž se spoléhá na změnu režimu prezidenta Donalda Trumpa, který zrušil bezcelní výjimku pro zásilky z e-commerce do 800 dolarů. Tento krok znevýhodnil online platformy, jako jsou Shein a Temu, které zasílají zboží přímo z Číny.
Po ukončení „de minimis“ bezcelního režimu, kterým bylo zboží do 800 dolarů osvobozeno od cel, se ceny online nabídky těchto platforem zvýšily, což umožnilo maloobchodníkům jako Primark, kteří dovážejí zboží ve velkém, stát se konkurenceschopnějšími. I když Primark zvýšil své ceny, zůstává v porovnání s online konkurencí atraktivní.
Primark, známý prodejem módního oblečení za nízké ceny, v současnosti působí v 475 prodejnách ve 18 zemích a generuje roční obrat téměř 10 miliard liber . Společnost se snaží přitáhnout spotřebitele zpět do kamenných prodejen, když se většinu sortimentu soustředí na základní potřeby.
V letech 2024/25 otevřela Primark šest nových obchodů, včetně států Texas a Tennessee, a plánuje navyšování počtu na 60 prodejen do září 2026. CEO AB Foods George Weston prohlásil, že mají „obrovský potenciál“ pro expanzi Primarku v USA, zejména v dříve neprobádaných státech, jako je Kalifornie.Chcete využít této příležitosti?
Rene Federico, vedoucí marketingu v USA, dodala, že otevření prodejny v Manhattaně by bylo důležitým krokem v budování značky. „Myslíme si, že máme velmi relevantní nabídku. Jen víme, že o nás mnozí spotřebitelé ještě nevědí,“ dodala.