Francouzská letecká skupina Safran v pátek oznámila zvýšení celoročních prognóz, když vykázala vyšší než očekávané příjmy ve třetím čtvrtletí, a to především díky své klíčové divizi motorů. Společnost, jež spolu s GE Aerospace vyrábí motory LEAP prostřednictvím společného podniku CFM, dosáhla „silného dohnání“ v dodávkách, kdy ve třetím čtvrtletí dodala více motorů než v jakémkoliv předchozím čtvrtletí.
Celkové příjmy společnosti za třetí čtvrtletí vzrostly o 18,3 % na 7,85 miliardy eur (9,15 miliardy dolarů). Příjmy z pohonných systémů vzrostly o 25,6 %, s tržbami za služby vzrostlými o 21,1 %. Meziročně se služby pro civilní motory zvýšily v dolarovém vyjádření o 24,2 %. Očekávání analytiků přitom činilo průměrně 7,59 miliardy eur.
Poptávka po náhradních dílech narůstá, jelikož aerolinky provozují starší letadla déle, což je částečně důsledkem kongestí v opravárenských centrech a zpoždění v dodávkách letadel od společností Airbus a Boeing. Safran zvedl prognózu růstu příjmů pro celý rok na 11 % až 13 % z předchozího odhadu „nízkých desítek“.
Dále byla zvýšena prognóza provozního zisku na 5,1 miliardy až 5,2 miliardy eur z předchozího rozmezí 5,0 miliardy až 5,1 miliardy eur. Očekávání pro volné peněžní toky bylo upraveno na 3,5 miliardy až 3,7 miliardy eur z předchozího rozmezí 3,4 miliardy až 3,6 miliardy eur.
Chcete využít této příležitosti?
Francouzská letecká skupina Safran v pátek oznámila zvýšení celoročních prognóz, když vykázala vyšší než očekávané příjmy ve třetím čtvrtletí, a to především díky své klíčové divizi motorů. Společnost, jež spolu s GE Aerospace vyrábí motory LEAP prostřednictvím společného podniku CFM, dosáhla „silného dohnání“ v dodávkách, kdy ve třetím čtvrtletí dodala více motorů než v jakémkoliv předchozím čtvrtletí.
Celkové příjmy společnosti za třetí čtvrtletí vzrostly o 18,3 % na 7,85 miliardy eur . Příjmy z pohonných systémů vzrostly o 25,6 %, s tržbami za služby vzrostlými o 21,1 %. Meziročně se služby pro civilní motory zvýšily v dolarovém vyjádření o 24,2 %. Očekávání analytiků přitom činilo průměrně 7,59 miliardy eur.
Poptávka po náhradních dílech narůstá, jelikož aerolinky provozují starší letadla déle, což je částečně důsledkem kongestí v opravárenských centrech a zpoždění v dodávkách letadel od společností Airbus a Boeing. Safran zvedl prognózu růstu příjmů pro celý rok na 11 % až 13 % z předchozího odhadu „nízkých desítek“.
Dále byla zvýšena prognóza provozního zisku na 5,1 miliardy až 5,2 miliardy eur z předchozího rozmezí 5,0 miliardy až 5,1 miliardy eur. Očekávání pro volné peněžní toky bylo upraveno na 3,5 miliardy až 3,7 miliardy eur z předchozího rozmezí 3,4 miliardy až 3,6 miliardy eur.Chcete využít této příležitosti?