Alaska Airlines zahájila ve čtvrtek večer pozastavení všech letů na všech letištích v USA z důvodu technického výpadku, který ovlivnil její provoz. Zaměstnanci letecké společnosti potvrdili, že se jedná o problém, který si vyžádal přibližně 1 hodinu a 10 minut zastavení letů.
Podle Federal Aviation Administration (FAA) se toto pozastavení týkalo také dceřiné společnosti Horizon Air. Alaska Airlines vydala prohlášení, ve kterém se omlouvá za způsobené nepříjemnosti a ujistila pasažéry, že její technický tým intenzivně pracuje na řešení problému.
„Bohužel, zažíváme chybu v našem systému, ale náš IT tým se snaží problém urgentně vyřešit,“ uvedla letecká společnost v reakcích na dotazy zákazníků na sociálních médiích. Tento incident není ojedinělý, neboť v červenci musela Alaska Airlines také krátce pozastavit lety na přibližně tři hodiny z důvodu IT výpadku.
Odborníci varují, že opakující se technické problémy mohou mít vážné důsledky pro důvěru pasažérů, což by mohlo ovlivnit obchodní výsledky společnosti. Tato situace tak upozorňuje na potřebu investic do modernizace IT systémů a jejich usnadnění v krizových situacích.
Chcete využít této příležitosti?
Alaska Airlines zahájila ve čtvrtek večer pozastavení všech letů na všech letištích v USA z důvodu technického výpadku, který ovlivnil její provoz. Zaměstnanci letecké společnosti potvrdili, že se jedná o problém, který si vyžádal přibližně 1 hodinu a 10 minut zastavení letů.
Podle Federal Aviation Administration se toto pozastavení týkalo také dceřiné společnosti Horizon Air. Alaska Airlines vydala prohlášení, ve kterém se omlouvá za způsobené nepříjemnosti a ujistila pasažéry, že její technický tým intenzivně pracuje na řešení problému.
„Bohužel, zažíváme chybu v našem systému, ale náš IT tým se snaží problém urgentně vyřešit,“ uvedla letecká společnost v reakcích na dotazy zákazníků na sociálních médiích. Tento incident není ojedinělý, neboť v červenci musela Alaska Airlines také krátce pozastavit lety na přibližně tři hodiny z důvodu IT výpadku.
Odborníci varují, že opakující se technické problémy mohou mít vážné důsledky pro důvěru pasažérů, což by mohlo ovlivnit obchodní výsledky společnosti. Tato situace tak upozorňuje na potřebu investic do modernizace IT systémů a jejich usnadnění v krizových situacích.Chcete využít této příležitosti?