Jeff Smith, generální ředitel Starboard Value, na konferenci 13D Monitor Active Passive Investment Summit v New Yorku, vyzval Tripadvisor, aby zvážil prodej své platformy pro rezervaci restaurací TheFork, a dokonce celého podniku. Smith oznámil, že Tripadvisor má „úžasnou“ značku, ale existuje obrovská příležitost transformovat a přepracovat uživatelskou zkušenost pro zvýšení růstu příjmů.
Tripadvisor, který umožňuje zákazníkům hledat a hodnotit hotely, obsahuje také jednotku Viator pro rezervaci zážitků. Smith zdůraznil, že TheFork, jakožto nejvíce oddělitelný a nejméně integrovaný ze tří podniků, by mohl být prodán za atraktivní násobek. „Věříme, že existují samostatné příležitosti pro vytváření hodnoty v každém z podniků Tripadvisoru, stejně jako možnost pro potenciální prodej TheFork nebo celého podniku,“ dodal Smith.
Během svého vystoupení se Smith nezapomněl zmínit o návrhu na úsporu nákladů v rámci značky Tripadvisor, obzvlášť pokud růst příjmů nebude zrychlovat. Jeho hedge fond učinil 9% podíl v Tripadvisoru dříve v tomto roce a nyní tlačí na změny v této cestovní platformě.
Smith považuje, že výkon Viatoru by měl výrazně vzrůst, protože rezervace zážitků je nejrychleji rostoucím segmentem v turistickém průmyslu. TripAdvisor je podle něj příliš levný pro společnost s rostoucím potenciálem.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky