United Parcel Service (UPS) oznámila plán na instalaci klimatizace do 5 000 svých dodávkových vozů v oblastech s nejvyššími teplotami. Tento krok je součástí dohody s Unií Teamsters, která zastupuje řidiče této firmy, a měl by přinést úlevu zaměstnancům pracujícím ve velkém horku.
Podle této dohody se UPS zavázala k přidání 28 000 klimatizovaných dodávkových vozů v rámci současné národní smlouvy. Prvních 2 000 vozů by mělo být připraveno do 1. června 2026, s plánem dokončení retrofitu všech 5 000 vozů do 1. června 2027. Vozidla budou přidělena do nejteplejších oblastí, převážně na jihozápadu USA.
Kromě toho, nový pilotní program zahrnuje 100 dodávkových vozů, u kterých bude klimatizace odváděna přímo do nákladního prostoru, aby se prozkoumaly nové strategie pro zmírnění prostředí v těchto vozidlech. Karla Schumann, sekretářka a pokladník Teamsters Local 104 v Phoenixu, prohlásila: „Jsem velmi ráda, že můžeme začít testovat klimatizaci v nákladním prostoru, který je nepochybně nejteplejší částí těchto vozidel.“
United Parcel Service oznámila plán na instalaci klimatizace do 5 000 svých dodávkových vozů v oblastech s nejvyššími teplotami. Tento krok je součástí dohody s Unií Teamsters, která zastupuje řidiče této firmy, a měl by přinést úlevu zaměstnancům pracujícím ve velkém horku.
Podle této dohody se UPS zavázala k přidání 28 000 klimatizovaných dodávkových vozů v rámci současné národní smlouvy. Prvních 2 000 vozů by mělo být připraveno do 1. června 2026, s plánem dokončení retrofitu všech 5 000 vozů do 1. června 2027. Vozidla budou přidělena do nejteplejších oblastí, převážně na jihozápadu USA.
Kromě toho, nový pilotní program zahrnuje 100 dodávkových vozů, u kterých bude klimatizace odváděna přímo do nákladního prostoru, aby se prozkoumaly nové strategie pro zmírnění prostředí v těchto vozidlech. Karla Schumann, sekretářka a pokladník Teamsters Local 104 v Phoenixu, prohlásila: „Jsem velmi ráda, že můžeme začít testovat klimatizaci v nákladním prostoru, který je nepochybně nejteplejší částí těchto vozidel.“