Boeing se snaží stabilizovat výrobu letadel na současné úrovni před tím, než se posune k dalším průmyslovým milníkům. CEO Boeing Commercial Airplanes Stephanie Pope ujistila, že je příliš brzy na to, aby se určilo, kdy bude firma zvyšovat produkci modelu 737 na 47 letadel měsíčně. V současnosti obdržela povolení navýšit výrobu na 42 letadel měsíčně, poté co byly zrušeny dočasné restrikce.
Pope vyjádřila, že je pro ně důležité udržet správné tempo výroby a zaměřit se na kvalitu a bezpečnost. Naposledy byla výroba 737 omezená na 38 letadel kvůli bezpečnostnímu incidentu, který odhalil vážné nedostatky ve výrobě.
„Mým hlavním cílem je stabilizace na těchto dvou výrobcích,“ uvedla Pope během tiskové konference před Dubai Airshow. Podle ní Boeing splňuje šest cílů dohodnutých s Federální leteckou administrativou, včetně sledování nedostatku dodavatelů a výjimečné práce.
Boeing rovněž vybuduje novou „North line“ ve své továrně v Everettu, aby vyhověla zvýšené výrobě letadel. To by však nemělo být potřeba, dokud společnost neprojde k předcovidovým úrovním výroby 52 letadel měsíčně.
Chcete využít této příležitosti?
V kontrastu s Boeingem, Airbus aktuálně produkuje 63 letadel měsíčně a plánuje tuto produkci zvýšit na 75 měsíčně do roku 2027. Analytici upozorňují, že plány výroby jsou klíčové jak pro Boeing, tak pro Airbus v kontextu opětovného zajištění financí a budování zásob pro nové generace letadel.
Boeing se snaží stabilizovat výrobu letadel na současné úrovni před tím, než se posune k dalším průmyslovým milníkům. CEO Boeing Commercial Airplanes Stephanie Pope ujistila, že je příliš brzy na to, aby se určilo, kdy bude firma zvyšovat produkci modelu 737 na 47 letadel měsíčně. V současnosti obdržela povolení navýšit výrobu na 42 letadel měsíčně, poté co byly zrušeny dočasné restrikce.
Pope vyjádřila, že je pro ně důležité udržet správné tempo výroby a zaměřit se na kvalitu a bezpečnost. Naposledy byla výroba 737 omezená na 38 letadel kvůli bezpečnostnímu incidentu, který odhalil vážné nedostatky ve výrobě.
„Mým hlavním cílem je stabilizace na těchto dvou výrobcích,“ uvedla Pope během tiskové konference před Dubai Airshow. Podle ní Boeing splňuje šest cílů dohodnutých s Federální leteckou administrativou, včetně sledování nedostatku dodavatelů a výjimečné práce.
Boeing rovněž vybuduje novou „North line“ ve své továrně v Everettu, aby vyhověla zvýšené výrobě letadel. To by však nemělo být potřeba, dokud společnost neprojde k předcovidovým úrovním výroby 52 letadel měsíčně.Chcete využít této příležitosti?
V kontrastu s Boeingem, Airbus aktuálně produkuje 63 letadel měsíčně a plánuje tuto produkci zvýšit na 75 měsíčně do roku 2027. Analytici upozorňují, že plány výroby jsou klíčové jak pro Boeing, tak pro Airbus v kontextu opětovného zajištění financí a budování zásob pro nové generace letadel.