Společnost Gap Inc. oznámila výsledky za třetí čtvrtletí 2025, kdy její srovnatelné prodeje vzrostly o 5 %, čímž překonaly očekávání analytiků stanovující růst na 3,26 %. Tento nárůst byl podpořen silnou poptávkou po oděvech značek Old Navy a Banana Republic .
Gap se zaměřil na marketingové strategie, včetně spolupráce s Disney a Netflix em na limitovaných edicích produktů. Značka spustila kampaně jako „Feels Like Gap“ a „Get Loose with Troye Sivan“, které přitáhly pozornost mladších generací, zejména Gen Z.
CEO společnosti Richard Dickson podotkl, že Gap očekává pokles závislosti na výrobě v Číně, který ke konci roku 2025 klesne pod 3 %. V současnosti Gap nakupuje méně než 10 % svých produktů z Číny, zatímco z Mexika a Kanady se podílí na výrobě méně než 1 %.
Ačkoliv se Gap těší z úspěšných prodejů svých hlavních značek, prodej značky Athleta , zaměřené na volnočasovou módu, klesl o 11 % po dobu čtyř po sobě jdoucích čtvrtletí. Společnost plánuje zaměřit nabídku na oděvy pro ženy, které jsou aktuálně žádané.
Chcete využít této příležitosti?
Celkové tržby Gap vzrostly o 3 % na 3,94 miliardy dolarů, což mírně překonalo očekávání analytiků, kteří předpovídali 3,91 miliardy dolarů.
Společnost Gap Inc. oznámila výsledky za třetí čtvrtletí 2025, kdy její srovnatelné prodeje vzrostly o 5 %, čímž překonaly očekávání analytiků stanovující růst na 3,26 %. Tento nárůst byl podpořen silnou poptávkou po oděvech značek Old Navy a Banana Republic .
Gap se zaměřil na marketingové strategie, včetně spolupráce s Disney a Netflix em na limitovaných edicích produktů. Značka spustila kampaně jako „Feels Like Gap“ a „Get Loose with Troye Sivan“, které přitáhly pozornost mladších generací, zejména Gen Z.
CEO společnosti Richard Dickson podotkl, že Gap očekává pokles závislosti na výrobě v Číně, který ke konci roku 2025 klesne pod 3 %. V současnosti Gap nakupuje méně než 10 % svých produktů z Číny, zatímco z Mexika a Kanady se podílí na výrobě méně než 1 %.
Ačkoliv se Gap těší z úspěšných prodejů svých hlavních značek, prodej značky Athleta , zaměřené na volnočasovou módu, klesl o 11 % po dobu čtyř po sobě jdoucích čtvrtletí. Společnost plánuje zaměřit nabídku na oděvy pro ženy, které jsou aktuálně žádané.Chcete využít této příležitosti?
Celkové tržby Gap vzrostly o 3 % na 3,94 miliardy dolarů, což mírně překonalo očekávání analytiků, kteří předpovídali 3,91 miliardy dolarů.