Prada , italská luxusní značka, oznámila, že neplánuje žádné další akvizice po převzetí značky Versace , které se očekává, že bude dokončeno 2. prosince 2025. Generální ředitel Andrea Guerra sdělil novinářům, že po dobu alespoň tří let se budou plně soustředit na integraci Versace.
Guerra označil Versace za značku, která vytvořila glamour a přivedla módní kulturu blíž k populární kultuře, podtrhující její historický význam v módním průmyslu. K prvním komentářům, které zazněly od dědice Prady Lorenza Bertelliho, upozornil, že další akvizice mohou být zváženy pouze tehdy, když se objeví vhodné příležitosti.
Vzhledem k aktuálnímu ekonomickému klimatu Guerra komentoval také americké dovozní cla, která byla uznaná jako uzavřená kapitola, čímž naznačil, že současná situace již nemá vliv na plány značky. Prada si klade za cíl růst rychleji než trh, a tak se její zaměření na Versace může ukázat jako klíčové pro budoucí úspěch skupiny v přísně konkurenčním odvětví luxusních módních značek.
Akvizice Versace je naplánována na 2. prosince 2025 a s ohledem na předešlé úspěšné projekty Prady, jako jsou její vlajkové produkty Prada a Miu Miu, se očekává, že tato tranzakce přinese značný pozitivní dopad na celkové portfolio skupiny.
Chcete využít této příležitosti?
Prada , italská luxusní značka, oznámila, že neplánuje žádné další akvizice po převzetí značky Versace , které se očekává, že bude dokončeno 2. prosince 2025. Generální ředitel Andrea Guerra sdělil novinářům, že po dobu alespoň tří let se budou plně soustředit na integraci Versace.
Guerra označil Versace za značku, která vytvořila glamour a přivedla módní kulturu blíž k populární kultuře, podtrhující její historický význam v módním průmyslu. K prvním komentářům, které zazněly od dědice Prady Lorenza Bertelliho, upozornil, že další akvizice mohou být zváženy pouze tehdy, když se objeví vhodné příležitosti.
Vzhledem k aktuálnímu ekonomickému klimatu Guerra komentoval také americké dovozní cla, která byla uznaná jako uzavřená kapitola, čímž naznačil, že současná situace již nemá vliv na plány značky. Prada si klade za cíl růst rychleji než trh, a tak se její zaměření na Versace může ukázat jako klíčové pro budoucí úspěch skupiny v přísně konkurenčním odvětví luxusních módních značek.
Akvizice Versace je naplánována na 2. prosince 2025 a s ohledem na předešlé úspěšné projekty Prady, jako jsou její vlajkové produkty Prada a Miu Miu, se očekává, že tato tranzakce přinese značný pozitivní dopad na celkové portfolio skupiny.Chcete využít této příležitosti?