Morgan Stanley dnes snížil hodnocení společnosti CarMax (NYSE: KMX) z pozice Overweight na Equal-weight, a to především kvůli probíhajícím problémům s realizací a nejistotě ohledně nového vedení.
Analytik Daniela Haigian uvedla, že nedávné oznámení CarMaxu představuje první krok k strategickému posunu v době, kdy akcie klesly o 60 % od začátku roku. Haigian varovala, že akcie nejspíš zůstanou „v rozmezí“ do doby, než se investoři ujistí o efektivním novém generálním řediteli a strategii.
Podle Morgan Stanley se slabší růst objemu prodeje, který dosahuje -10 % meziročně, ukázal jako zklamání v porovnání s doporučením trhu na -3 %. Dále byly zmíněny stoupající křivky deprese jako faktory, které negativa dále prohlubují.
Haigian identifikovala tři hlavní faktory negativního vývoje: vysokou konkurenci, problémy spotřebitelů spojené s dostupností a problémy s realizací strategie konkrétní pro CarMax. Společnost nyní hledá nového vůdce, který by mohl zvýšit znalost značky a zlepšit digitální nákupní zkušenost.
Chcete využít této příležitosti?
Přestože došlo k poklesu hodnocení, Haigian stále považuje CarMax za značku vysoké kvality s cennými strategickými aktivy. Každý krok směrem k obnovení důvěry u investorů však bude vyžadovat čas a efektivní vedení.
Morgan Stanley dnes snížil hodnocení společnosti CarMax z pozice Overweight na Equal-weight, a to především kvůli probíhajícím problémům s realizací a nejistotě ohledně nového vedení.
Analytik Daniela Haigian uvedla, že nedávné oznámení CarMaxu představuje první krok k strategickému posunu v době, kdy akcie klesly o 60 % od začátku roku. Haigian varovala, že akcie nejspíš zůstanou „v rozmezí“ do doby, než se investoři ujistí o efektivním novém generálním řediteli a strategii.
Podle Morgan Stanley se slabší růst objemu prodeje, který dosahuje -10 % meziročně, ukázal jako zklamání v porovnání s doporučením trhu na -3 %. Dále byly zmíněny stoupající křivky deprese jako faktory, které negativa dále prohlubují.
Haigian identifikovala tři hlavní faktory negativního vývoje: vysokou konkurenci, problémy spotřebitelů spojené s dostupností a problémy s realizací strategie konkrétní pro CarMax. Společnost nyní hledá nového vůdce, který by mohl zvýšit znalost značky a zlepšit digitální nákupní zkušenost.Chcete využít této příležitosti?
Přestože došlo k poklesu hodnocení, Haigian stále považuje CarMax za značku vysoké kvality s cennými strategickými aktivy. Každý krok směrem k obnovení důvěry u investorů však bude vyžadovat čas a efektivní vedení.