Tragická nehoda UPS nákladního letu 2976 si vyžádala životy nejméně 13 lidí a stala se v Louisville, Kentucky. K nehodě došlo pouze 37 sekund po vyžádání vzletového výkonu, jak informoval člen Národní bezpečnostní rady pro dopravu (NTSB) Todd Inman.
Během letu zazněl v kabině opakující se zvoneček, který podle Inmana signalizoval vznikající problémy a trval až do 25 sekund před pádem letadla. Piloti se snažili ovládnout letadlo a zabránit katastrofě. NTSB nyní vede vyšetřování zaměřené na technické problémy a údržbovou historii letadla.
Při pádu došlo k vážnému poškození dvou přilehlých podniků a hromadě trosek na runwayi, včetně části jednoho z motorů, který se oddělil od levého křídla. Podle Inmana může být nutné zohlednit i škody, které letadlo způsobilo při dopadu na zem.
NTSB očekává, že předběžná zpráva o průběhu vyšetřování bude k dispozici za přibližně 30 dní. Mezitím budou odborníci detailně analyzovat záznamy z nahrávače kokpitu, které obsahují více než dvě hodiny kvalitního audiozáznamu.
Chcete využít této příležitosti?
Historie údržby letadla zahrnovala šestiměsíční období těžké údržby na opravárenském zařízení v San Antonia, Texas. Předběžná analýza naznačuje, že letecké katastrofy bývají způsobeny kombinací několika faktorů, což bude klíčovým tématem při dalším vyšetřování.
Tragická nehoda UPS nákladního letu 2976 si vyžádala životy nejméně 13 lidí a stala se v Louisville, Kentucky. K nehodě došlo pouze 37 sekund po vyžádání vzletového výkonu, jak informoval člen Národní bezpečnostní rady pro dopravu Todd Inman.
Během letu zazněl v kabině opakující se zvoneček, který podle Inmana signalizoval vznikající problémy a trval až do 25 sekund před pádem letadla. Piloti se snažili ovládnout letadlo a zabránit katastrofě. NTSB nyní vede vyšetřování zaměřené na technické problémy a údržbovou historii letadla.
Při pádu došlo k vážnému poškození dvou přilehlých podniků a hromadě trosek na runwayi, včetně části jednoho z motorů, který se oddělil od levého křídla. Podle Inmana může být nutné zohlednit i škody, které letadlo způsobilo při dopadu na zem.
NTSB očekává, že předběžná zpráva o průběhu vyšetřování bude k dispozici za přibližně 30 dní. Mezitím budou odborníci detailně analyzovat záznamy z nahrávače kokpitu, které obsahují více než dvě hodiny kvalitního audiozáznamu.Chcete využít této příležitosti?
Historie údržby letadla zahrnovala šestiměsíční období těžké údržby na opravárenském zařízení v San Antonia, Texas. Předběžná analýza naznačuje, že letecké katastrofy bývají způsobeny kombinací několika faktorů, což bude klíčovým tématem při dalším vyšetřování.