U.S. consumers se chystají více využívat platební karty při nakupování během svátečního období, jak ukázal nedávný průzkum agentury TransUnion . Z průzkumu, který se konal mezi 3 000 respondenty v říjnu, vzešlo, že 42 % spotřebitelů plánuje použít kreditní karty mezi Thanksgiving a Cyber Monday, což je nárůst oproti 38 % v loňském roce.
Většina spotřebitelů, přibližně 55 % z nich, vyjadřuje optimismus ohledně svých financí v příštích 12 měsících, avšak tento podíl klesl z 58 % v minulém roce. Hlavní obavy spotřebitelů zůstávají soustředěny na inflaci, přičemž 86 % respondentů vyjádřilo znepokojení ohledně této otázky. Dalšími obavami jsou potenciální recese a vysoké ceny bydlení.
Charlie Wise, senior vice president a vedoucí globálního výzkumu a poradenství v TransUnion, poznamenal: „Spotřebitelé s vyššími příjmy zůstávají nadšení pro výdaje.“ Naopak, ti s nižšími příjmy se potýkají s rostoucími náklady na život. Wise dodal, že neplnění závazků v oblasti kreditních karet a nezajištěných půjček zůstává pod kontrolou, což je z části způsobeno nízkou mírou nezaměstnanosti.
TransUnion také uvedl, že bohatší spotřebitelé plánují častěji využívat kreditní karty, především pro pohodlí a výhody, zatímco spotřebitelé s nižšími příjmy se spoléhají na kredit víc v oblasti volitelných výdajů, což je důsledkem zvyšujících se životních nákladů spojených s inflací a vysokými cenami bydlení.
Chcete využít této příležitosti?
U.S. consumers se chystají více využívat platební karty při nakupování během svátečního období, jak ukázal nedávný průzkum agentury TransUnion . Z průzkumu, který se konal mezi 3 000 respondenty v říjnu, vzešlo, že 42 % spotřebitelů plánuje použít kreditní karty mezi Thanksgiving a Cyber Monday, což je nárůst oproti 38 % v loňském roce.
Většina spotřebitelů, přibližně 55 % z nich, vyjadřuje optimismus ohledně svých financí v příštích 12 měsících, avšak tento podíl klesl z 58 % v minulém roce. Hlavní obavy spotřebitelů zůstávají soustředěny na inflaci, přičemž 86 % respondentů vyjádřilo znepokojení ohledně této otázky. Dalšími obavami jsou potenciální recese a vysoké ceny bydlení.
Charlie Wise, senior vice president a vedoucí globálního výzkumu a poradenství v TransUnion, poznamenal: „Spotřebitelé s vyššími příjmy zůstávají nadšení pro výdaje.“ Naopak, ti s nižšími příjmy se potýkají s rostoucími náklady na život. Wise dodal, že neplnění závazků v oblasti kreditních karet a nezajištěných půjček zůstává pod kontrolou, což je z části způsobeno nízkou mírou nezaměstnanosti.
TransUnion také uvedl, že bohatší spotřebitelé plánují častěji využívat kreditní karty, především pro pohodlí a výhody, zatímco spotřebitelé s nižšími příjmy se spoléhají na kredit víc v oblasti volitelných výdajů, což je důsledkem zvyšujících se životních nákladů spojených s inflací a vysokými cenami bydlení.Chcete využít této příležitosti?