RBC Capital Markets dnes zahájilo krytí německého výrobce leteckých motorů MTU Aero Engines AG s hodnocením „sector perform“ a cílovou cenou 360 EUR. Analytici poznamenávají, že společnost je spravedlivě ceněna i přes atraktivní tržní expozice.
Aktuální cena akcií činí 356,80 EUR, což znamená, že potenciální vzestup je omezen na přibližně 2 %.
MTU se může pyšnit silnou přítomností na trhu civilního letectví, údržby, oprav a modernizace (MRO) a v obranných sektorech. RBC předpovídá průměrný růst obratu na 10,6 % ročně do roku 2030, což překonává průměr konkurence 8 %.
MRO divize, která v roce 2024 tvořila 67 % příjmů, i nadále pohání růst společnosti, ačkoliv zůstává segmentem s nižšími maržemi. Očekávaný růst EBITA do roku 2030 by měl být 8 %, což je mírně pod průměrem konkurence 10 %.
Chcete využít této příležitosti?
RBC očekává, že volný peněžní tok (FCF) dosáhne pozitivního obratu v letech 2026-2027, kdy klesnou kompenzace za motory GTF. Vyšší výnos FCF je plánován na 1,8 % v roce 2025, vzrůstá na 2,8 % v roce 2026 a 5,5 % do roku 2029.
V současné době MTU čelí nákladům na inspekce motorů, které vznikly v letech 2015-2021, odhadovaným na přibližně 1 miliardu EUR, což ovlivňuje hotovostní toky společnosti.
Podle RBC se očekává, že poptávka po MRO zůstane silná, což podpoří stabilitu příjmů i po roce 2026, a to díky růstu letových hodin a dodávkám OEs. MTU navíc dominuje v Německu v segmentu vojenských motorů s významným podílem na trhu.
V roce 2024 tvořily komerční motory 25 % veškerých příjmů MTU, zatímco vojenské motory měly podíl 8 % a MRO 67 %. Spojené státy se podílely na 70 % příjmech společnosti, následované 10 % z Německa a 9 % z Asie.
RBC Capital Markets dnes zahájilo krytí německého výrobce leteckých motorů MTU Aero Engines AG s hodnocením „sector perform“ a cílovou cenou 360 EUR. Analytici poznamenávají, že společnost je spravedlivě ceněna i přes atraktivní tržní expozice.
Aktuální cena akcií činí 356,80 EUR, což znamená, že potenciální vzestup je omezen na přibližně 2 %.
MTU se může pyšnit silnou přítomností na trhu civilního letectví, údržby, oprav a modernizace a v obranných sektorech. RBC předpovídá průměrný růst obratu na 10,6 % ročně do roku 2030, což překonává průměr konkurence 8 %.
MRO divize, která v roce 2024 tvořila 67 % příjmů, i nadále pohání růst společnosti, ačkoliv zůstává segmentem s nižšími maržemi. Očekávaný růst EBITA do roku 2030 by měl být 8 %, což je mírně pod průměrem konkurence 10 %.Chcete využít této příležitosti?
RBC očekává, že volný peněžní tok dosáhne pozitivního obratu v letech 2026-2027, kdy klesnou kompenzace za motory GTF. Vyšší výnos FCF je plánován na 1,8 % v roce 2025, vzrůstá na 2,8 % v roce 2026 a 5,5 % do roku 2029.
V současné době MTU čelí nákladům na inspekce motorů, které vznikly v letech 2015-2021, odhadovaným na přibližně 1 miliardu EUR, což ovlivňuje hotovostní toky společnosti.
Podle RBC se očekává, že poptávka po MRO zůstane silná, což podpoří stabilitu příjmů i po roce 2026, a to díky růstu letových hodin a dodávkám OEs. MTU navíc dominuje v Německu v segmentu vojenských motorů s významným podílem na trhu.
V roce 2024 tvořily komerční motory 25 % veškerých příjmů MTU, zatímco vojenské motory měly podíl 8 % a MRO 67 %. Spojené státy se podílely na 70 % příjmech společnosti, následované 10 % z Německa a 9 % z Asie.