Rekordní počet 186,9 milionu Američanů se očekává, že navštíví obchody v tomto Black Friday, což znamená nárůst z loňských 183,4 milionu. I přesto je pravděpodobné, že utratí méně peněz, neboť narazí na omezené slevy způsobené celními tarify.
Očekává se, že prodeje v posledních dvou měsících roku 2025 vzrostou mezi 3,7 % a 4,2 %, i když růst bude pomalejší než loňských 4,8 %. Mnozí nakupující plánují snížit své rozpočty na dárky. Kate Sanner, Newyorčanka, uvedla, že místo loňských 500 USD plánuje letos utratit pouze 300 USD.
Podle Lis Sweeney, zakladatelky marketingové agentury Dogwood Solutions , se snaží šetřit v důsledku skokového nárůstu nákladů na zdravotní péči v následujícím roce 2026. Její rozpočet na dárky tak klesl z 2000 USD na 750 USD.
Průměrná výdaje na dárky a sezónní položky překročí 890 USD na osobu, což je mírný pokles oproti 902 USD v roce 2024. Téměř dvě třetiny dotazovaných spotřebitelů plánují čekat na slevy během víkendu Díkůvzdání.
Chcete využít této příležitosti?
Důsledkem slabé nabídky slev a vysokých cen je silné zaměření na cílené nabídky a větší opatrnost při nákupech. Edgar Dworsky, zakladatel Consumer World, podotýká, že mnoho obvyklých slev v obchodech, jako jsou malé kuchyňské spotřebiče, zmizelo. Příkladem je Kohl’s , kde cena mixérů a toastovačů vzrostla bez výrazných slevních akcí.
Ačkoliv slevy ubývají, Walmart se rozhodl přilákat zákazníky agresivními cenovými slevami, například na televizi TCL nebo outdoorový gril Blackstone. Podle odhadů bude tento Black Friday klíčový pro maloobchodníky v období před svátky, které obvykle představuje třetinu jejich ročních zisků.
Rekordní počet 186,9 milionu Američanů se očekává, že navštíví obchody v tomto Black Friday, což znamená nárůst z loňských 183,4 milionu. I přesto je pravděpodobné, že utratí méně peněz, neboť narazí na omezené slevy způsobené celními tarify.
Očekává se, že prodeje v posledních dvou měsících roku 2025 vzrostou mezi 3,7 % a 4,2 %, i když růst bude pomalejší než loňských 4,8 %. Mnozí nakupující plánují snížit své rozpočty na dárky. Kate Sanner, Newyorčanka, uvedla, že místo loňských 500 USD plánuje letos utratit pouze 300 USD.
Podle Lis Sweeney, zakladatelky marketingové agentury Dogwood Solutions , se snaží šetřit v důsledku skokového nárůstu nákladů na zdravotní péči v následujícím roce 2026. Její rozpočet na dárky tak klesl z 2000 USD na 750 USD.
Průměrná výdaje na dárky a sezónní položky překročí 890 USD na osobu, což je mírný pokles oproti 902 USD v roce 2024. Téměř dvě třetiny dotazovaných spotřebitelů plánují čekat na slevy během víkendu Díkůvzdání.Chcete využít této příležitosti?
Důsledkem slabé nabídky slev a vysokých cen je silné zaměření na cílené nabídky a větší opatrnost při nákupech. Edgar Dworsky, zakladatel Consumer World, podotýká, že mnoho obvyklých slev v obchodech, jako jsou malé kuchyňské spotřebiče, zmizelo. Příkladem je Kohl’s , kde cena mixérů a toastovačů vzrostla bez výrazných slevních akcí.
Ačkoliv slevy ubývají, Walmart se rozhodl přilákat zákazníky agresivními cenovými slevami, například na televizi TCL nebo outdoorový gril Blackstone. Podle odhadů bude tento Black Friday klíčový pro maloobchodníky v období před svátky, které obvykle představuje třetinu jejich ročních zisků.