Renault Group oznámila záměr vyprodukovat dvě nová vozidla v Brazílii v druhé polovině roku 2026, využívající platformu svých čínských partnerů Geely.
Tento krok signalizuje další expanzi v rostoucím trhu, a to za podpory investice 3,8 miliardy reais (přibližně 713,9 milionu dolarů) do průmyslového komplexu v zemi. Renault nespecifikoval, zda tato investice patří do širšího mezinárodního plánu rozvoje ve výši 3 miliard eur, který byl oznámen na konci roku 2023.
Společnosti Renault a Geely plánují vytvořit novou technologickou platformu s nulovými emisemi, která bude základnou pro další nový model Renaultu, jenž bude uveden na trh v roce 2027.
Renault tímto krokem reaguje na rostoucí konkurenci ze strany čínských automobilek, které se etablovaly na latinskoamerickém trhu. Toto rozhodnutí následuje po nedávném dokončení dohody s Geely, která Renaultu umožňuje využít existující výrobní kapacity a rozšířit svoji nabídku o větší modely.
Chcete využít této příležitosti?
Vzhledem k slabému ekonomickému růstu v Evropě, kde Renault tradičně operoval, je strategie expanze do Latinské Ameriky, a také do Koreje, Turecka a Indie, jasným pokusem o diverzifikaci rizik a zajištění budoucího růstu.
Renault Group oznámila záměr vyprodukovat dvě nová vozidla v Brazílii v druhé polovině roku 2026, využívající platformu svých čínských partnerů Geely.
Tento krok signalizuje další expanzi v rostoucím trhu, a to za podpory investice 3,8 miliardy reais do průmyslového komplexu v zemi. Renault nespecifikoval, zda tato investice patří do širšího mezinárodního plánu rozvoje ve výši 3 miliard eur, který byl oznámen na konci roku 2023.
Společnosti Renault a Geely plánují vytvořit novou technologickou platformu s nulovými emisemi, která bude základnou pro další nový model Renaultu, jenž bude uveden na trh v roce 2027.
Renault tímto krokem reaguje na rostoucí konkurenci ze strany čínských automobilek, které se etablovaly na latinskoamerickém trhu. Toto rozhodnutí následuje po nedávném dokončení dohody s Geely, která Renaultu umožňuje využít existující výrobní kapacity a rozšířit svoji nabídku o větší modely.Chcete využít této příležitosti?
Vzhledem k slabému ekonomickému růstu v Evropě, kde Renault tradičně operoval, je strategie expanze do Latinské Ameriky, a také do Koreje, Turecka a Indie, jasným pokusem o diverzifikaci rizik a zajištění budoucího růstu.