U.S. maloobchodník Kroger se rozhodl uzavřít tři ze svých osmi automatizovaných skladů, které vybudoval ve spolupráci s britskou firmou Ocado . Toto rozhodnutí zdůrazňuje značné výzvy, kterým Ocado čelí v konkurenčním prostředí rychlé doručovací služby.
Kroger oznámil, že tři sklady nevyhověly finančním očekáváním a plánuje rozšířit spolupráci s firmami jako Instacart a DoorDash , které nabízejí rychlejší a efektivnější možnosti doručení.
Analytik Michael Montani z Evercore uvedl: „Zákazníci chtějí, aby jim objednané položky byly doručeny ve stejný den a pokud možno do dvou hodin.“ Tento trend způsobuje, že firmy zaměřují své úsilí na rychlost a efektivitu doručení.
Navzdory tomu, že Ocado měl zpočátku náskok během pandemie COVID-19, jeho tržní hodnota a příjmy byly v posledních letech překonány firmami jako DoorDash a Instacart. Akcie Ocado se v letošním roce propadly o více než 90 %.
Chcete využít této příležitosti?
Analytik Clive Black z Shore Capital upozornil, že model Ocado je náročný na kapitál a funguje nejlépe v bohatých a hustě zalidněných městech, jako je Londýn nebo Manhattan. Analytik James Lockyer také dodal, že Kroger pravděpodobně zůstane s Ocado kvůli automatizaci svých prodejen.
Ačkoliv Kroger pokračuje v jednáních s Ocado ohledně dalšího využití jejich technologie, vyvstávají otázky ohledně budoucnosti Ocado na americkém trhu. Odborníci se shodují, že další významná partnerství v USA by mohla být obtížná vzhledem k neúspěchu se společností Kroger.
Ocado v současnosti spolupracuje s partnery jako Aeon v Japonsku a Lotte Shopping v Jižní Koreji, a i když zůstává v kontaktu se svými americkými klienty, jeho budoucnost na tomto trhu zůstává nejistá.
U.S. maloobchodník Kroger se rozhodl uzavřít tři ze svých osmi automatizovaných skladů, které vybudoval ve spolupráci s britskou firmou Ocado . Toto rozhodnutí zdůrazňuje značné výzvy, kterým Ocado čelí v konkurenčním prostředí rychlé doručovací služby.
Kroger oznámil, že tři sklady nevyhověly finančním očekáváním a plánuje rozšířit spolupráci s firmami jako Instacart a DoorDash , které nabízejí rychlejší a efektivnější možnosti doručení.
Analytik Michael Montani z Evercore uvedl: „Zákazníci chtějí, aby jim objednané položky byly doručeny ve stejný den a pokud možno do dvou hodin.“ Tento trend způsobuje, že firmy zaměřují své úsilí na rychlost a efektivitu doručení.
Navzdory tomu, že Ocado měl zpočátku náskok během pandemie COVID-19, jeho tržní hodnota a příjmy byly v posledních letech překonány firmami jako DoorDash a Instacart. Akcie Ocado se v letošním roce propadly o více než 90 %.Chcete využít této příležitosti?
Analytik Clive Black z Shore Capital upozornil, že model Ocado je náročný na kapitál a funguje nejlépe v bohatých a hustě zalidněných městech, jako je Londýn nebo Manhattan. Analytik James Lockyer také dodal, že Kroger pravděpodobně zůstane s Ocado kvůli automatizaci svých prodejen.
Ačkoliv Kroger pokračuje v jednáních s Ocado ohledně dalšího využití jejich technologie, vyvstávají otázky ohledně budoucnosti Ocado na americkém trhu. Odborníci se shodují, že další významná partnerství v USA by mohla být obtížná vzhledem k neúspěchu se společností Kroger.
Ocado v současnosti spolupracuje s partnery jako Aeon v Japonsku a Lotte Shopping v Jižní Koreji, a i když zůstává v kontaktu se svými americkými klienty, jeho budoucnost na tomto trhu zůstává nejistá.