RTL Group ve svém dnešním oznámení snížila svůj roční výhled poté, co se reklamní trhy v Německu a Francii ve druhé polovině roku oslabily. Očekávaný upravený EBITA klesl na 650 milionů EUR z předešlých 780 milionů EUR, zatímco celkové tržby by měly dosáhnout mezi 6 miliardami EUR a 6,1 miliardami EUR, což je pokles oproti předchozím 6,45 miliardám EUR.
Generální ředitel Thomas Rabe uvedl: „Reklamní trhy v Německu a Francii nezískaly v druhé polovině roku očekávanou dynamiku.“ Mezi lednem a zářím 2025 byl zaznamenán pokles celkových příjmů o 2,2 % z 4,21 miliardy EUR na 4,12 miliardy EUR.
Výnosy z televizní reklamy se snížily o 7,4 % na 1,49 miliardy EUR, zatímco celkové reklamní příjmy poklesly o 2,6 % na 2,06 miliardy EUR. Oproti tomu příjmy z digitální reklamy vzrostly o 31,7 % na 345 milionů EUR, což pomohlo vykompenzovat zhruba 70 % poklesu televizní reklamy.
Segment Fremantle, který se zabývá výrobou obsahu, vykázal pokles příjmů o 5,1 %, s celkovými příjmy 1,35 miliardy EUR. V rámci streamingu se však příjmy zvýšily o 26,6 % na 351 milionů EUR, což bylo podpořeno růstem počtu předplatitelů a vyššími cenami předplatného v Německu.
Chcete využít této příležitosti?
Na konci září měla RTL Group čistý dluh 71 milionů EUR, což představuje zlepšení oproti 492 milionům EUR na konci roku 2024. Společnost také pokračuje v odkupních programech akcií a plánuje akvizici Sky Deutschland, kterou schválil německý regulátor médií KEK.
RTL Group ve svém dnešním oznámení snížila svůj roční výhled poté, co se reklamní trhy v Německu a Francii ve druhé polovině roku oslabily. Očekávaný upravený EBITA klesl na 650 milionů EUR z předešlých 780 milionů EUR, zatímco celkové tržby by měly dosáhnout mezi 6 miliardami EUR a 6,1 miliardami EUR, což je pokles oproti předchozím 6,45 miliardám EUR.
Generální ředitel Thomas Rabe uvedl: „Reklamní trhy v Německu a Francii nezískaly v druhé polovině roku očekávanou dynamiku.“ Mezi lednem a zářím 2025 byl zaznamenán pokles celkových příjmů o 2,2 % z 4,21 miliardy EUR na 4,12 miliardy EUR.
Výnosy z televizní reklamy se snížily o 7,4 % na 1,49 miliardy EUR, zatímco celkové reklamní příjmy poklesly o 2,6 % na 2,06 miliardy EUR. Oproti tomu příjmy z digitální reklamy vzrostly o 31,7 % na 345 milionů EUR, což pomohlo vykompenzovat zhruba 70 % poklesu televizní reklamy.
Segment Fremantle, který se zabývá výrobou obsahu, vykázal pokles příjmů o 5,1 %, s celkovými příjmy 1,35 miliardy EUR. V rámci streamingu se však příjmy zvýšily o 26,6 % na 351 milionů EUR, což bylo podpořeno růstem počtu předplatitelů a vyššími cenami předplatného v Německu.Chcete využít této příležitosti?
Na konci září měla RTL Group čistý dluh 71 milionů EUR, což představuje zlepšení oproti 492 milionům EUR na konci roku 2024. Společnost také pokračuje v odkupních programech akcií a plánuje akvizici Sky Deutschland, kterou schválil německý regulátor médií KEK.