Američtí spotřebitelé jsou letos během Cyber Monday očekáváni, že utratí 14,2 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 6,3 % ve srovnání s loňským rokem. Tento den, uznávaný jako největší online nákupní den v USA, uzavírá víkend plný nákupů na Den díkůvzdání.
Podle analýzy společnosti Adobe Analytics bude více než polovina této částky vynaložena na tři hlavní kategorie: elektroniku, oděvy a nábytek. Spotřebitelé čelí rostoucím cenám a napjatým rozpočtům, což je motivuje k online nákupům místo nákupu v kamenných obchodech.
Vzhledem k tomu, že umělá inteligence hraje čím dál větší roli v maloobchodním sektoru, přibyla během svátků řada nových nástrojů, které pomáhají zákazníkům s vyhledáváním slev a kontrolou cen. Očekává se, že návštěvnost webových stránek maloobchodníků v USA poháněná AI vzroste o úctyhodných 670 % oproti loňsku.
„Zákazníci se stále více spoléhají na technologie, které usnadňují jejich nakupování,“ uvedl odborník na maloobchod. Tento trend naznačuje, že prodejci, kteří využívají moderní technologie, mohou v nadcházejících letech získat výraznou výhodu nad konkurencí.
Chcete využít této příležitosti?
V den Cyber Monday nás všechny čekají velké slevy a příležitosti k úsporám, přičemž další rekordní částky budou pravděpodobně zaznamenány nejen v USA, ale i na mezinárodní úrovni.
Celkově se očekává, že utrácení zákazníků během této sváteční sezóny pokračuje v trendu růstu, přičemž Black Friday letos přinesl příjmy ve výši 11,8 miliardy dolarů.
Američtí spotřebitelé jsou letos během Cyber Monday očekáváni, že utratí 14,2 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 6,3 % ve srovnání s loňským rokem. Tento den, uznávaný jako největší online nákupní den v USA, uzavírá víkend plný nákupů na Den díkůvzdání.
Podle analýzy společnosti Adobe Analytics bude více než polovina této částky vynaložena na tři hlavní kategorie: elektroniku, oděvy a nábytek. Spotřebitelé čelí rostoucím cenám a napjatým rozpočtům, což je motivuje k online nákupům místo nákupu v kamenných obchodech.
Vzhledem k tomu, že umělá inteligence hraje čím dál větší roli v maloobchodním sektoru, přibyla během svátků řada nových nástrojů, které pomáhají zákazníkům s vyhledáváním slev a kontrolou cen. Očekává se, že návštěvnost webových stránek maloobchodníků v USA poháněná AI vzroste o úctyhodných 670 % oproti loňsku.
„Zákazníci se stále více spoléhají na technologie, které usnadňují jejich nakupování,“ uvedl odborník na maloobchod. Tento trend naznačuje, že prodejci, kteří využívají moderní technologie, mohou v nadcházejících letech získat výraznou výhodu nad konkurencí.Chcete využít této příležitosti?
V den Cyber Monday nás všechny čekají velké slevy a příležitosti k úsporám, přičemž další rekordní částky budou pravděpodobně zaznamenány nejen v USA, ale i na mezinárodní úrovni.
Celkově se očekává, že utrácení zákazníků během této sváteční sezóny pokračuje v trendu růstu, přičemž Black Friday letos přinesl příjmy ve výši 11,8 miliardy dolarů.