Akcie společnosti Instacart klesly o 7 % poté, co Amazon.com oznámil rozsáhlé rozšíření svých služeb s dodáním potravin v 2300 městech a obcích napříč USA. Tento krok výrazně zvyšuje konkurenční tlak na specializované platformy pro dodání potravin, jako je Instacart.
Amazon uvedl, že prodeje potravin s rychlou dodávkou vzrostly 30krát od začátku letošního roku, přičemž čerstvé potraviny nyní tvoří devět z deseti nejčastěji objednávaných položek prostřednictvím služby Same-Day Delivery. Společnost plánuje pokračovat v expanzi této služby i v roce 2026.
Kromě toho se Amazonovy nabídky pro dodání potravin rozšířily o 30 % od srpna, včetně tisíců produktů z Whole Foods . Klienti Amazon Prime mohou využít bezplatné dodání pro objednávky nad 25 dolarů, non-Prime zákazníci platí poplatek 12,99 dolarů bez ohledu na výši objednávky.
„Výběr, hodnota a pohodlí dodání potravin ve stejný den od Amazonu usnadňuje nakupování potravin rodinám po celé zemi,“ uvedl Doug Herrington, CEO Worldwide Amazon Stores. Tento nástup Amazonu do segmentu dodání potravin představuje přímou výzvu pro obchodní model společnosti Instacart, neboť e-commerce gigant pokračuje v rozšiřování své logistické sítě a obsazování tržního podílu.
Chcete využít této příležitosti?
Akcie společnosti Instacart klesly o 7 % poté, co Amazon.com oznámil rozsáhlé rozšíření svých služeb s dodáním potravin v 2300 městech a obcích napříč USA. Tento krok výrazně zvyšuje konkurenční tlak na specializované platformy pro dodání potravin, jako je Instacart.
Amazon uvedl, že prodeje potravin s rychlou dodávkou vzrostly 30krát od začátku letošního roku, přičemž čerstvé potraviny nyní tvoří devět z deseti nejčastěji objednávaných položek prostřednictvím služby Same-Day Delivery. Společnost plánuje pokračovat v expanzi této služby i v roce 2026.
Kromě toho se Amazonovy nabídky pro dodání potravin rozšířily o 30 % od srpna, včetně tisíců produktů z Whole Foods . Klienti Amazon Prime mohou využít bezplatné dodání pro objednávky nad 25 dolarů, non-Prime zákazníci platí poplatek 12,99 dolarů bez ohledu na výši objednávky.
„Výběr, hodnota a pohodlí dodání potravin ve stejný den od Amazonu usnadňuje nakupování potravin rodinám po celé zemi,“ uvedl Doug Herrington, CEO Worldwide Amazon Stores. Tento nástup Amazonu do segmentu dodání potravin představuje přímou výzvu pro obchodní model společnosti Instacart, neboť e-commerce gigant pokračuje v rozšiřování své logistické sítě a obsazování tržního podílu.Chcete využít této příležitosti?